/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Friends sæson 10.
Fra : Stm2812
Vist : 440 gange
100 point
Dato : 11-04-04 13:57

hejza.
Nogen som ved hvor man kan købe sæson 10. Har ledt overalt efter den.
Ved de kan købes i udlandet da der var en som solgte inde på qxl.
Mvh. stm2812

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 11-04-04 14:31

Jeg er også interesseret i dem, og har derfor forhørt mig hos forskellige "Frinds-freaks". Men de siger næsten sllesammen: Hent dem på nettet. Sådan noget gør jeg ikke selv (og aner desuden heller ikke hvordan man gør), og vil derfor heller ikke opfordre dig til at gøre det.
Men jeg glæder mig til at høre, om der er nogen der ved hvor de kan købes.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-04-04 16:47

Tror det bliver meget vanskeligt at købe den lovligt endnu.
Du kan kun få til og med 9

Kommentar
Fra : Tigerdyr2004

Dato : 12-04-04 19:01

Du kan hente de fleste afsnit gratis på Kazaa eller Grokster

Kommentar
Fra : Stm2812

Dato : 13-04-04 21:06

ja men ville helst have dem lovligt. Men tak alligevel

Accepteret svar
Fra : CamillaD

Modtaget 100 point
Dato : 13-04-04 22:09

Hej stm2812.

På kelkoo (http://dk.kelkoo.com) kan man på denne side

http://dk.kelkoo.com/b/a/sbs/dk/movies/pid/-1/title/Friends:+Series+10/148401.html#

købe sæson 10, afsnit 1-4 og 5-8 hos en dansk butik, der hedder Softxchange.

Og igennem samme hjemmeside kan man købe sæson 10, afsnit 1-4 og afsnit 5-8 på amazon.co.uk.

På amazon.co.uk står der, at afsnittene 9-12 udkommer den 7. juni.

Ligeledes står der på danske Laserdiskens hjemmeside www.laserdisken.dk, at de har sæson 10, afsnit 1-4 og 5-8 på lager - både i København-butikken, Aalborg-butikken og web-butikken.

På laserdisken.dk står der også, at afsnit 9-12 OG 13-16 OG 17-20 udkommer 7. juni.
Og på denne hjemmeside kan du også få tilsendt en mail, når de endnu ikke udkomne afsnit frigives.

Bemærk, at Friends sæson 10 endnu ikke er udkommet med danske undertekster.

Så kig lidt på de nævnte hjemmesider, og jeg håber, du får fat i den.

Med venlig hilsen CamillaD

Kommentar
Fra : Tigerdyr2004

Dato : 13-04-04 22:50

Hvorfor gøre det lovligt, når man kan gøre det gratis? (Just kidding) Ja det er ulovligt men hvorfor??? Det er som at låne et spil af en ven, og så installere det på sin egen computer. I deler bare dyre spil/film. Der er jo nogle personer der har gemt dem på deres egen computer, for at andre "venner" kan hente dem.

---Tigerdyr2004---

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-04 11:07

Hvis alle tænkte som dig "Tigerdyr2004" så verden anderledes ud.

Selv Russerne er blevet klogere - Så der er håb endnu

PS.... Iøvrigt intet ondt om russerne.

Kommentar
Fra : Tigerdyr2004

Dato : 14-04-04 11:11

Men ondt om mig eller hvad?? Du skal da ikke fortælle mig at du hellere ville betale 200 kr, for en film som du kan hente på nettet for ingenting!?! (Forresten dårlig idé hvid man er på modem)

Kommentar
Fra : Stm2812

Dato : 14-04-04 13:14

hej tigerdyr.
Jo vil hellere betale for filmen end at hente dem gratis.

Kommentar
Fra : Tigerdyr2004

Dato : 14-04-04 13:21

Hvorfor? Har du bare for mange penge Eller???

Godkendelse af svar
Fra : Stm2812

Dato : 14-04-04 13:22

Tak for svaret CamillaD. Det har hjulpet mig meget. Fortsat god dag

Kommentar
Fra : Stm2812

Dato : 14-04-04 14:54

Nej tigerdyr, hvem har? hehe. Vil bare af en eller anden grund hellere have dem originale. Underligt nok

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 15-04-04 21:49

Velbekomme, Stm2812 !

Tak for points.

Jeg er selv STOR Friends-fan!

Og jeg er også en af dem, der hellere vil betale 200 kr for en lovlig kopi end hente den ulovligt på nettet! Det samme med MP3-filer i øvrigt....

Fortsat god dag!

Med venlig hilsen CamillaD

Kommentar
Fra : Stm2812

Dato : 16-04-04 12:12

Hejza CamillaD. Rart at høre at det ikke kun er mig som har det sådan.
Og endnu engang tak