/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Export fra thailand
Fra : ladywear
Vist : 544 gange
20 point
Dato : 09-04-04 12:43

Hej jeg har et export firma i thailand hvor vi laver export med toj jeg ville godt have nogle kontakter til nogle aftager hjemme i danmark hvad er bedst at gore www.ladywear.bigguyxl.com
MVH Peter

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 30 point
Dato : 09-04-04 12:51

DENNE BESKED ER MODTAGET VED OPKOBLING TIL DENNE SIDE
www.ladywear.bigguyxl.com

=============================================================

Du har ikke rettigheder til at se denne side
Du har måske ikke tilladelse til at se denne mappe eller side med den angivne legitimationbeskrivelse.

--------------------------------------------------------------------------------

Hvis du tror, at du skal kunne se denne mappe eller side, skal du prøve at kontakte webstedet via en e-mail-adresse eller det telefonnummer, der kan være vist på www.ladywear.bigguyxl.com-hjemmesiden.

Du kan klikke på Søg for at søge efter oplysninger på Internettet.

HTTP-fejl 403 - Forbudt
Internet Explorer

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 09-04-04 12:51

Prøvede dit link, men melder "Du har ingen rettigheder..."
/PG

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-04-04 12:58

Der sker noget mystisk ?????

Lige for 5 min siden havde "ladyvear" 2 indlæg her - nu er der kun et.

Har du slettet spørgsmålet og lavet et nyt?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-04-04 13:02

Jeg har kun set 1, men lidt mystisk er det da
En side man ikke kan se, og som ovenikøbet vil sælge noget "ladywear"

Kommentar
Fra : ladywear

Dato : 09-04-04 13:15

Jeg ved ikke hvad der er galt med siden men den kommer op igen om lidt
MVH Peter

Godkendelse af svar
Fra : ladywear

Dato : 09-04-04 13:17

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-04-04 13:20

Vi venter spændt.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-04-04 13:22

JaaaHHH

Kommentar
Fra : ladywear

Dato : 09-04-04 18:29

Jeg har tjekket med min udbyder det er der den er gal men den kommer op igen hurtigs muligt
mvh peter

Kommentar
Fra : mariadk

Dato : 25-08-04 21:00

ladywear kan du ikke lige komtakte mig på michael6@mail.dk jeg vil muligvis gerne atage noget af det