/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Netværk via ADSL - Cisco 677 - Hub med u~
Fra : kimfredberg
Vist : 470 gange
20 point
Dato : 21-05-01 17:57

Jeg kan ikke få Hub ( mærket unex 8 port 10base-T Hub ) til at virke.
Jeg har været tilbage i foretningen hvor hub er købt. Her blev HUB tjekket på deres netværk uden problemer.
Jeg kan dog få en forbindelse via HUB. Min udbyder er CyberCity.

Kommentar
Fra : Dennis.J

Dato : 21-05-01 18:04

Hvordan ser din netværkskonfig ud ?, bruger du krydset kabel ? , du bruger ikke uplink stikket vel ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-05-01 23:42

> Jeg kan ikke få Hub ( mærket unex 8 port 10base-T Hub ) til at virke.
> Jeg har været tilbage i foretningen hvor hub er købt. Her blev HUB tjekket
på deres netværk uden problemer.
> Jeg kan dog få en forbindelse via HUB. Min udbyder er CyberCity.

Du skal bruge et X-kabel fra router til uplink i hub'en

--
mvh

Bear

ICQ: 2745075

Accepteret svar
Fra : gibson