/ Forside/ Karriere / Udlandet / USA / Spørgsmål
10  wacher 144
Sende "flyttegods" fra USA til DK
Fra : spokane
Vist : 1213 gange
25 point
Dato : 08-04-04 01:36

Jeg har opholdt mig i USA i snart et aar og skal hjem til DK. Jeg har faaet koebt mig en del ting og sager som jeg overvejer at sende hjem. Nogen ideer om hvilke firmaer som staar for det? Hvor meget koster det og hvad med told og moms. Det betyder ikke noget hvor lang tid det er om at komme hjem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 01:38

www.adam.dk

Der kan du få hjælp - de flytter over hele verden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 01:41
Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 01:43

Hvis det "kun" drejer sig om småting skal du bare have fat i et speditionsfirma.

Normalt skal der ikke betales moms og afgifter af flyttegods, men det kommer selvfølgelig an på hvad det er for ting.

Kommentar
Fra : Teil