/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
DCU: henvendelser fra "folk der gør vrøv~
Fra : heseda
Vist : 465 gange
70 point
Dato : 07-04-04 21:28

Netop modtaget medlemsblad nr. 4. Formandens udtagelser på side 4: folk gør vrøvl over, at de skal foretage en aktiv handling:::.
I mit 30 års medlemsskab af DCU er der ALDRIG før blevet nedtalt så nedsættede til mig ( måske er det kun mig, som føler sig støt af artiklen på side 4) . I alle de 30 år, er der hvert år blevet tilsendt mig, automatisk, FICC-pas. I de 30 år jeg har været medlem af DCU - har mine ferie gået syd på - kun 2 gange har de gået til Sverige/Norge. Hvordan kan en formand som Bjarne Jensen tillade sig at komme med så arrogante udtagelse? Jeg har stor respekt for DUC, men ikke for for sådan en ydmygelse udtalelse fra landsformanden. Prøv næste gang at formulerer dig på en lidt anden måde, du lyder for diktatorisk. Jeg har nydt at læse indlæg/artikler - og være medlem i næsten en menneskealder, men jeg synes på det sidste at det ikke er særlig diplomatisk at komme med sådanne udtalelelser. Det kan da kun piske mere op i "rørt vande".

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 80 point
Dato : 07-04-04 21:36

Og spørgsmålet er?

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 07-04-04 21:37

Kun en debat Mvh. Heseda

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-04-04 21:48

OK når du selv siger det så syntes jeg lige, at du skal sikre dig, at den navngivne person kan forsvare sig mod anklagen her. Ja jeg ved ikke om han er Kandu bruger, men navn og titel kræver nu noget og¨å selv om du føler dig forurettet. Du er anonym lige nu, men det er ham du kritiserer ikke. Bare en tanke sådan i al almindelighed
vh.
BjarneD (ikke J)

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 07-04-04 22:03

BjarneD. Jeg kan kun give dig ret, men det er jo således, at hvis jeg ønske indlæget debateret på DCUs´hjemmeside, så forbeholder de sig retten til at "frasorterer/censurere" indlæget. Demokrati? +.
Men som svar på dit første spørgsmål: Er der andre der føler sig stødt over artiklen?
Mvh. Heseda

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-04-04 22:10

Sådan lige for god orden så er det vel kun BJ, der kan være stødt, jeg gav udtryk for en betrgtning omkring anvendelse af ytringsfriheden, som jo er under ansvar, men hvis man ytrer sig om navngivne mens man selv er anonym så..
ja hvad er set det er, kriminelt måske, men hvad med etik?
Er du bedre end DCU's censur på denne måde?

Derfor kan du godt have en retfærdig harme

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 07-04-04 22:19

Kære Bjarne. Mit spørgsmål/indlæg har jeg ikke ment som en debat omkring dine indlæg.
Det er mig, der stiller spørgsmålet omkring et indlæg i DCU medlemsblad.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-04-04 22:25

Ja anonymt mod en navngiven person og jeg skal nok lade din tråd være nu, men det er temmelig fejgt, og som du nok kan se så efterlyste første indlæg dit spørgsmål hvorefter du skriver: "Kun en debat", og det jeg gør er at stille spørgsmål ved din handlemåde som du gør med ham der ikke kan forsvare sig så nu hjælper jeg ham selv om jeg ikke aner hvad det handler om. Det kaldes debat

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 07-04-04 22:32

Kære Bjarne. Jeg har opfattet - og forstået dine signaler. Mvh. Heseda

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-04-04 22:40

Hvorfor skriver du ikke i jeres medlemsblad ?
Jeg kan da ikke tro det frasorterer det bare fordi det er kritik.

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 07-04-04 22:47

Hej refi. Spørgsmålet har jeg stillet i Kandu?

Godkendelse af svar
Fra : heseda

Dato : 07-04-04 23:24

Tak for svaret ans. Jeg har send indlæget videre til DCU. Jeg havde dog ønsket en debat her på siden, men da det udviklede sig - ønsker jeg at lukke spørgsmålet. Mvh. Heseda

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-04-04 23:30

Problemet var jo netop at der ikke var noget spørgsmål.

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 08-04-04 07:45

refi: du må ikke have læst indlæggene rigtigt -se kommentar kl. 22.03