/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Fotoredigering-Adobe
Fra : kes123
Vist : 628 gange
200 point
Dato : 07-04-04 17:54

Hvad findes der af Adobe fotoredigerings programmer på dansk, og er de gode??

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-04-04 17:58

Photoshop
http://www.adobe.dk/products/photoshop/main.html
Virkelig godt og virkelig dyrt

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 07-04-04 18:04

Du kan i visse tilfælde (når du får fremkaldt billeder nogle steder) få PHOTOSHOP i tidligere udgaver med i købet.
Men ellers kan du gå ind på ovenstående adresse downloade en trial til 30 dages brug.

Mvh
palle Jensen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-04-04 18:27

Hvorfor skal det være Adobe.
Paint shop pro er da også et udmærket program.

Kommentar
Fra : kes123

Dato : 07-04-04 18:31

Jeg ønsker Adobe. Jeg har hørt at Adobe 6,0 er på dansk-er det rigtigt, og findes der andre

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 210 point
Dato : 07-04-04 18:39

Ja PS 6 er på dansk...jeg har forøvrigt en dansk brugervejledning på ca. 500 sider på cd-rom...hvis du skulle være interesseret?

Mvh
Palle Jensen

Godkendelse af svar
Fra : kes123

Dato : 07-04-04 18:55

Tak for svaret pallenoc.
Tak for et godt og enkelt svar.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 07-04-04 22:51

Det glæder mig du kunne bruge min kommentar!
Held og Lykke med PS...det ER "Rolls-Royce"-programet inden for billedbehandling (og meget mere)

God Påske!!!

Mvh
Palle Jensen