/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
BjarneD
Fra : Manse9933
Vist : 507 gange
74 point
Dato : 07-04-04 09:22

Her er din del af rovet fra kup spg:37673,husk nu det næste kup den:05-06-2024,husk gasmaskerne og lommeregneren,det sidste er nok det vigtigeste,så skaffer jeg batarrierne,og gå stille med dørene,vis skulle nødigt afsløres,du ved jo at P.E.T har en føler ude over alt,så tys tys,hils Sadam når du besøger ham,og glem nu ikke filen i franneren.
Husk!!!!!!!!!!!
Du nu skylder mig et ½ bamelam bimelim,du kan tjekke i vores code bog, en slakter lærlingens bekendelse,side 2500, afsnittet,da jeg tabte kniven i øret på Arnold SW.

Pliiiiiiiiiiiiiiiiggg(((( ))))))
Hold modet oppe
Lyse Grøn Front
Ps
Jeg underskriver ikke dette,P.E.T du ved,
jeg ved det er en masse at huske,men skriv
det ned på noget godt brugt toilet papir,
og spis det,så glemmer du det garanteret
aldrig,du vil huske det resen af livet.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-04-04 09:31

>Manse dette er ikke en PET sag men en FET sag, tys tys.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 09:40

det er sikkert rigtigt,ddee deee DDee er alle vejne>så TTTTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYSSS SSS SSSS

PLIIIIIIIIIIIG ((( ))))

MVH:ukendt

Kommentar
Fra : technic

Dato : 07-04-04 11:54

Jeg har godt nok set meget, men hvad fan har det her med et grafikspørgsmål at gøre, men det her er måske en anden profil for ham der altid sviner folk til. Kandu er vist ved at blive de gales holleplads.

Kommentar
Fra : technic

Dato : 07-04-04 12:06

..og ham der elleby der altid siger fy han leger oxe i dag, nu er det vist tid at skifte forum, Hvad fejler i.
/T

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 12:07

Netop,man er kun så kedelig ,som man selv gør sig til

Og er det vigtigt for dig ,at få orden i galskaben,op med humøret,hun kommer nok
tilbage.

http://www.kandu.dk/dk/spg/37673

Mere for at du kan sove i nat/\/\

Kandu er vist ved at blive de gales holleplads>du er jo også her så er jeg ikke alene,
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 12:10

TAK du har reddet min dag TAK

Kommentar
Fra : technic

Dato : 07-04-04 12:16

Kedelig det er sgu da trist at se sådan noget mærklig i et serijøst forum ,hva gal er der ved mig jeg har vist ikke mødt dig nogen steder, heder du oxe ramm
jeg kan se du er pædagog UHA!
hvem kommer forresten til bage?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 12:20

jeg kan se at du har lindt humor gemt et eller andet sted,godt gået

Kommentar
Fra : technic

Dato : 07-04-04 12:23

ingen humor her det er sørgeligt, men jeg har læst at man ikke må tjatte i almindelige spørgsmål, elleby vist nok så jeg stopper nu, em opfør dig pænt manseramm

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 12:33

du trænger til at løsne slipse knuden lidt,du er jo hel vild mand,du gør noget man ikke må(i din verden)så løsen ikke slipse knuden for meget,du rissikere jo at blive helt menneskelig,tak for chatten,og forsat god dag.

MVH:manserammski

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 74 point
Dato : 07-04-04 12:46

>technic
Jeg er af visse unavngivne personer (som du i øvrigt godt kender) blevet kaldt "politibetjent", og det har jeg slet ingen intentioner om at være herinde.
Man må forvente at vi taler om "voksne mennesker" i dette fora, hvad dette så indebringe.
Jeg er helt enig med dig, at man skal afholde sig fra både diskusioner i sådanne tråde, samt passe på at der ikke går smalltalk i det altså bevare seriøsiteten i trådene. Her jeg helt enig med dig.

Men da Manse lægger ud til, at dette spørgsmål er til BjarneD, er vores "indblanding" som sådan irrelevant, om vi vil komme med indlæg er en anden sag, men da Manse selv lægger op til "seriøsiteten" her i tråden kan jeg ikke se problemet. Bjarne er jo også superbruger, og du selv ved, hvordan superbrugerne har det indbyrdes.

Noget andet havde været om det havde været en udefra alm. bruger som havde stillet et spørgsmål, men så tror jeg samtidig at Manse ved hvordan man opfører sig overfor dem.

Kommentar
Fra : debilo

Dato : 07-04-04 12:58

Halløjsa, jeg skulle hilse og sige fra BjarneD, at han ikke gider vise sig i denne tråd fordi han før er blevet beskyldt for pointrytteri bare fordi han har taget til genmæle i en tråd hvor han så er blevet tildelt point.
Han siger endvider, at Manse9933 må jaloux over et eller andet eller simpelthen bare paranoid og at Manse9933 i øjeblikket gør sig skyld i det han beskylder andre for, men han gør det bare så gakket at selv ellbye finder ham morsom.

Over and out.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 13:07

Hold da kæft hvor er der kedligt i denne verden og debilo>fortæl din gode ven
BjarneD tak for de pæne ord og jeg skal nok lade være med at hendvende mig til sådan
en paranoid stakkel igen.

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 13:08

Tak for svaret ellebye.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 13:08

Kedeligt

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-04-04 13:13

Vær glad Manse, een bruger mindre

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 13:22

og så er han sku så fræk at rakke ned på en ,i en anden tråd for at være grov,han har vis fået bregreberne blandet godt og grundigt sammen,det er sku godt at finde ud af hvad for en person han er"paranoid ",nå videre i verden, yaaaaahoooooooooo hay ho silver .

den anonyme,maskerede,hævner

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-04-04 13:24

Nu da du har lukket spg. Manse kan jeg jo godt spørge, hvad fanden har du gang i.
Jeg er ved den søde grød ikke ude efter dine point. Min største bekymring i øjeblikket er , at jeg netop har fået point hjem fra en masse gamle spørgsmål og pludselig er røget op på månedens top 10 og så bliver man nemlig jagtobjekt for alle de gale pointjægere og jeg havde ikke regnet dig for en af dem selv om du ind imellem går fuldstændig amok.
Jeg syntes faktisk at det sjoveste er når vi er flere der arbejder SAMMEN om at løse et problem, og så er det så forbandet når nogle totalt unyttige point skal ødelægge det.
Jeg reagerede på den langsommelige grafikkortspørgers direkte kommentar om, at jeg ikke kunne hjælpe, og jeg har såmænd set dig gøre lignende når nogen kommer med underlige kommentarer. (Så koger det upædagogiske temprament)
Hvis alle skulle oprette en tråd hver gang nogen kommenterer på en måde de ikke bryder sig om så ville der snart ikke være meget andet så stik lige piben ind og find dig en sutteklud Manse.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-04-04 13:26

Er du også begyndt at jage brugere væk Ellebye?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 13:32

dette er min sidste hendvendelse til dig,du er sku paranoid,mere tid gider jeg ikke at spilde på dig,din stakkel.
Manse9933

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-04-04 13:40

Prøv at slå ordet op Manselil så vil du se at paranoia er når man indbilder sig forfulgt, men så vidt jeg kan se så har du gjort dig den ulejlighed at oprette en tråd for at håne eller hvad du nu kalder det.

Spørgsmålet er om du med den sindstilstand og aggressivitet er egnet til at fungere i et job med børn, jeg er skeptisk og kan så glæde mig over ikke at have mindre børn der kunne blive udsat for dig. Er det ikke noget med Århus området?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-04-04 13:43

Nej BjarneD jeg mener ikke jeg er ved at jage nogen væk, men jeg kan da ikke tage ansvaret for hvad Manse skriver, og ret beset henvender han sig til dig. Hvis I har noget udestående med hinanden er det mig ukendt, og derfor skrev jeg som jeg gjorde, og vel at mærke i god tro.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 13:44

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-04-04 13:56

Ellebye>> Jeg forstår bare ikke dine kommentarer i sammenhængen, og jeg vidste ikke af at have et udestående med Manse, men man skal jo lære så længe man lever.
Jeg må indrømme, at jeg da er lidt stolt over at kunne optjene så mange point ved regulære svar, men jeg bliver hulens ked af det når jeg skal indirekte beskyldes for at være point liderlig, og hvad angår Manses rebelskhed over for alt der er sat i rammer må blive et problem han selv må klare.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-04-04 14:02

>Bjarne, Det er jo derfor jeg slet ikke forstår hele tråden, men det du skriver gør mig næste mere forvirret. Men lad mig slå fast, jeg ønker ikke nogen forlader kandu på grund af udtalelser fra mig, at andre så gør et forsøg mod mig er en anden sag.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-04-04 14:08

Det handler ikke om at jeg beskylder dig for point rytterri,jeg ville på en sjov
måde (syntes jeg)dele points med dig,fordi at du kom med løsningen lang tid før
jeg lagde et indlæg ind i omtalte spørsmål og mere lå/ligger der ikke bag denne tråd,
og så er der ikke mere kød på det kødben.
Manse9933

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-04-04 14:39

OK Manse jeg har humoristisk sans, men den form for humor forstår jeg ikke. Hvis du siger det forholder sig sådan, så er det sådan.
Jeg respekterer viden og også gerne godmodig sjov, så jeg respekterer dig for den viden du har vist, at du har og vil så tage dette til efterretning som værende en spøg og det skal ikke forhindre, at vi kan løse andres problemer i fællesskab og med hensyn til hvem der har løsningen først er da også ret underordnet. Du gjorde et særdeles seriøst stykke arbejde for at hjælpe en der vist ikke ved så meget, som han vil give udtryk for og derfor har du fuldt fortjent de point, som stadig er rimeligt underordnet.

Elllebye, du ved også at jeg respekterer dig for din retlinethed, selv om netop den provokerer andre, men jeg ved også, at vi to har en ting til fælles og det er en tendens til selvretfærdighed, som vi begge to meget passende kan arbejde med fordi netop det vil irritere Manse og andre lidt mere frit tænkende.
Godmodigt og selvironisk ment
Bjarne

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-04-04 15:16

Helt enig.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 10-05-04 23:37

ellebye

hvis han ikke kan tage ansvaret for hvad Manse skriver - hvordan troede han det så muligt at Frida skulle være i stand til at tage ansvaret for hvad Ram2 har skrevet på kandu....

per

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-05-04 23:50

ikke forstået ??

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-05-04 23:59

Hvad i al verden har du gang i Bibsamie?
Er du nu kommet i tanke om, at jeg står bag udsmidningen af de famøse 2. Stopper du aldrig?
Tror du ikke at du skal holde dine underlige idéer til Smalltalk så vi andre kan bruge Kandu til det det er beregnet til.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-05-04 00:10

>Bjarne
Der er nogen det stadig ikke er gået op for, at de bemeldte personer selv har smidt sig ud, da de heller ikke kunne modorerer deres sprog overfor kandu's medarbejdere.
At der sikkert også har været klager fra andre brugere er en anden sag, men det er nu KUN kandu der foretage sådanne skridt.

Det roterer stadig rundt i hovedet på nogen, men er endnu ikke nået lystavlen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-05-04 00:17

Ufatteligt, at det ikke er gået op for Bibsamie m. fl. endnu.
Jeg har ikke meget tid til at logge på Kandu i øjeblikket, men man kigger da lige når der dukker en mail op.
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 11-05-04 08:06

ok Debilo.

per

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-05-04 08:28

>bibsamie

Hvad får dig til at blive ved med at tro, at Bjarne og jeg står bag udelukkelsen af ram og frida.?

Jeg skal da ærlig indrømme, at jeg ikke begræder at de ikke er her mere, men til at være med til at udelukke dem er der altså et spring.

At jeg har været et specielt offer, kan man måske sige jeg delvis selv har været skyld i, og jeg har da bare kunnet lade være med at deltage i deres tråde.
Men igen direkte opfordre kandu til at exkludere dem, er der et spring.

ellebye

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 11-05-04 16:00

ellegodbye

Jeg påstår ikke at BjarneD/ Debilo har noget med deres udsmidning at gøre. Jeg anklager kun dig ellebye. Du har i mange tråde dummet dig og ikke magtet at skille din og Fridas private og indbyrdes fight fra hvad der rent faktisk er skrevet på kandu. Hvad hun har skrevet til dig privat rager os andre en høstblomst men det har du ikke fattet. Du skriver i Brians tråd "Tak kandu" at man ikke må overse at Frida gik over stregen ved at kalde din familie noget som du ikke brød dig om. Ergo har du truet kandu til at fjerne hende med mindre de vil udlevere hendes navn og adresse til dig så du kan anmelde hende. Hvor lavt kan man synke - du gik selv over stregen inden hun skrev til dig privat ved at skrive hendes navn herinde. Frida har i en anden tråd skrevet at det er dig der står bag og jeg ved godt hvem der er mest troværdig af jer to..
Slut herfra. Du er for dum til at jeg gider spilde mere tid på dig.

per

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-05-04 20:52

Citat
Ergo har du truet kandu til at fjerne hende med mindre de vil udlevere hendes navn og adresse til dig så du kan anmelde hende.

Jeg, truet kandu jeg klasker mig på lårerne af grin

Læg din mail til mig, så skal du få al korrespendance jeg har haft med kandu

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-05-04 22:01

Bibsamie du lader dig tydeligvis styre af Ram2 og du fatter åbenbart slet ikke en brik af noget som helst.
Hvad med at bruge Kandu til at besvare og stille spørgsmål i stedet for, og find så et eller andet chat sted hvor du kan få afløb for den sygelige trang til at skændes med andre.