/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
FODER
Fra : sazzy
Vist : 630 gange
50 point
Dato : 06-04-04 22:49

Hej jeg har nogle spørgsmål:
1: kender I nogle websider, hvor man kan købe stort udvalg af IAMS foder?
2: af de gram portioner mad der anbefales at give katten dagligt, kan man hælde det hele ned i skålen på samme tid? Altså skal man kun fodre den en gang om dagen? Gælder det både for killing og senior?
Det var det jeg ¨ville spørge om, så spyt endelig ud!

Kommentar
Fra : KSGP

Dato : 06-04-04 23:03

Hejsa.

1.
http://www.zoozity.dk/templates/group.asp?group=30
http://www.agrosam.dk/

2. Du kan sagtens give din voksne kat(te) hele dens ration på en gang, men husk at det der anbefales på pakningen som dagsration skal justeres op/ned til netop din kat. En killing har klart bedst af flere måltider (ca 3-4 pr dag).

MVH
KSGP

Kommentar
Fra : deleur

Dato : 06-04-04 23:07

Ps. tørfoder kan stå fremme hele dagen - kattene justerer selv deres fødeindtag.
og med en god tørfoder, bliver kattene ikke fede, det holder tandsten væk, og regulerer
tarmsystemet. Samtidig indeholde god tørkost alle de vitaminer kattene har behov for!

Kommentar
Fra : AKZO

Dato : 06-04-04 23:13
Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 50 point
Dato : 09-04-04 01:14

Hej sazzy.
Det kommer helt an på katten, om du kan lade tørfoderet stå fremme hele dagen. Nogle æder det hele på en gang, andre nipper bare til det dagen igennem. Og de kan absolut godt blive fede med et godt tørfoder. Er nogen i tvivl, kan de bare komme og se på vores. Den ældste er så tyk, at han må kile sig gennem kattelemmen, selv om han ikke får lige så meget foder som de andre katte. Men tabe sig, det gør han bestemt ikke.
Vores får foder to gange om dagen: kl 6 og kl. 18

Du kan købe Iams på: http://www.pethouse.dk/ De har poser på op til 15 kg. pr. stk.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : anjaras

Dato : 09-04-04 19:42

Hej
Der er også www.zooplus.de

Anja

Godkendelse af svar
Fra : sazzy

Dato : 17-04-04 22:22

Tak for svaret Jernladyen.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 17-04-04 22:40

Selv tak sazzy.
Hilsen Jette