/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
hvilket stof til hårbånd(fodboldhold)
Fra : eskild8720
Vist : 1071 gange
220 point
Dato : 06-04-04 18:14

Jeg har som forældre til en datter som spiller fodbold i en klub hvor der er en mesterrække og en A række.Problemet er at deres træner,som er hård,sød retfærdig ikke kan fordrage når tøsernes hår kommer i deres øjne,da de så har mere travlt med at sætte håret.Jeg har derfor lovet at lave/sy 30 hårbånd.Kan jeg bruge sort ribkant? uden det glider?Deres klubdragter er sorte med hvide streger PUMA.Har du en ide?
eskild

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-04-04 18:18

Min kone siger at du skal bruge sort bredt elastikbånd
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-04-04 18:19

Med bredt menes ca 3 cm

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 06-04-04 18:22

helst ikke bare elastik pigerne er 12-14 år,det må godt se godt ud + være praktisk, de er jo piger i en vanskelig alder,de vil jo gerne ses også

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 06-04-04 18:25

det kan også være at jeg har formuleret mig forkert det er ikke håbånd til hestehale,men til nærmere en slags pandebånd,da det både kan holde kort og langt hår væk fra øjenene

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-04-04 18:29

Ja det mente jeg også men så kan der jo sys noget pænt udenpå selv om man jo efterhånden få noget pænere end underbukseelastik*SS*
Mvh Sune

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-04-04 19:19

Og lige noget ikke-snærrende mod huden til at tage sved.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 220 point
Dato : 06-04-04 22:15

Hvad med at sy en "løbebane" i bomuld og putte det brede elastik ind i?

Godkendelse af svar
Fra : eskild8720

Dato : 12-04-04 14:21

Tak for svaret Camillasmoster.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-04-04 14:37

Velbekomme og god fornøjelse!

MVH
Camillasmoster