/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Centervisker til corolla 90
Fra : Kuno666
Vist : 433 gange
70 point
Dato : 06-04-04 15:26

jeg har en toyota corolla som er ret fed og vil til at bygge centervisker på men jeg vil lige sikre mig om det er lovligt fordi den skal til syn om et par måneder....
Må man godt selv gå ind og ændre på den som er på nu eller skal man købe en som passer til?

håber jeg kan få nogle svar hurtig

Venlig hilsen Kuno666

Kommentar
Fra : geu

Dato : 06-04-04 17:49

Der bliver du jo nok nød til og tale med SBI om. Der er jo mange hvor man kan få et kit til. Men det kan du ikke på en Corolla, så er den ikke tybegodkend til centervisker. Så jeg ville tage ud til en synshal og få en snak med en synsmand om det.

Annuller spørgsmålet
Fra : Kuno666

Dato : 27-01-06 22:11

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål