/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Beocom 6000
Fra : pesu
Vist : 336 gange
20 point
Dato : 05-04-04 22:38

Min Beocom 6000 har inden for det seneste døgn mistet hele telefonbogen. Jeg ved, at den virkede søndag formiddag - og den har ikke været uden strøm eller har været ude for andet, der kunne gøre, at telefonbogen skulle slettes.

Nogen der har et godt bud på, hvad der kan være sket? Eller evt. nogen der har tlf.nr. til B&O's servicetelefon?

Venlig hilsen
Susanne

Kommentar
Fra : Wofler

Dato : 05-04-04 23:11

Hej

Du kan skrive til B&O på denne mail form...

Jeg har aldrig haft samme probelm med min Beocom 6000

Mvh
Wofler

Kommentar
Fra : makholm

Dato : 05-04-04 23:33

hejsa pesu

det kan ske ved at du går ind under menuen og vælger personlig / fælles håndset
("prik 7 7 og dreje den over til personlig / felles)
hvis du kun har et håndset så skulle det være ligemeget vilken mode du har den i men vil du er kommet til at skifte så forsvinder bogen en den er det igen hvis du skifter tilbage
der er også en anden mulighed men det er en lang taskekombination får at Resete telefonen
total og den prier jeg ikke på

mvh Makholm