/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
ericsson t610 telefon lås
Fra : Zk
Vist : 487 gange
20 point
Dato : 05-04-04 11:19

Jeg har det problem at jeg har købt en t610 over nettet og da jeg nu har modtaget den og sætter mit simkort i skal jeg skrive min pin kode .. det gør jeg så men så siger den efter min pin kode er godkendt at den er telefon låst .. jeg har ikke denne telefon lås kode man skal skrive for at bruge et nyt simkort .. nogen der kan hjælpe ?

ps. den er ikke sim låst til et specielt simkort eller noget men man skal bruge en kode når man sætter et nyt simkort i

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 05-04-04 11:25

Hvad med at kontakte sælger og få koden??

Kommentar
Fra : Zk

Dato : 05-04-04 11:26

er igang :) men om der var nogle der kendte nogle trix til det ville være lidt lettere :P

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 05-04-04 11:29

Du kan jo også bare prøve at gætte koden

Kommentar
Fra : Zk

Dato : 05-04-04 11:45

hehe.. stik mig et nummer jeg skal indtaste 4 cifre til 8 :D

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-04-04 14:44

Er du helt sikker på den ikke er simlåst?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-04-04 14:45

Hvis den ikke er det er det jo den kode du har på dit simkort du skal indtaste.

Kommentar
Fra : Zk

Dato : 05-04-04 16:31

den er ikke sim låst da jeg godt kan sætte mit simkort i telefonen og indtaste min kode og da den godkender siger den at man skal bruge en kode til telefonen .. fordi det er et nyt simkort for telefonen.. ligesom hvis den blev nakket og noget smed et nyt simkort i vil ikke funke fordi de skal bruge koden til telefonen

:o

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 05-04-04 17:41

Er den ny?

Prøv med 12345 - det er ret generelt, hvis ikke nogen har ændret den oprindelige kode.

Med venlig hilsen

CamillaD

Kommentar
Fra : Skumhest

Dato : 07-04-04 22:36

Er det ikke bare en PUK kode du skal skrive? Hmm...eller er det kun på nye simkort man skriver det? Kan ikke huske det.

Kommentar
Fra : Zk

Dato : 08-04-04 05:57

oke.. nej det er en telefon kode som er på t610 hvis den sku gå hen og blive nakket :)

har fået det fixet nu .. tak for jeres svar

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 20 point
Dato : 08-04-04 12:03

Så skal du bare huske at lukke spørgsmålet

Godkendelse af svar
Fra : Zk

Dato : 08-04-04 16:41

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 17:01

selv tak

Kommentar
Fra : kajjoergen

Dato : 20-06-05 19:28

Øh.. hvad var så problemet?????????