/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Fra DV over på VHS
Fra : hr.lom
Vist : 297 gange
100 point
Dato : 03-04-04 12:45

Jeg vil gerne optage mine DV film over på VHS. Jeg kan godt få billed på Tv'et med der er ikke noget på video båndet når jeg optager. Jeg har kabelet med rød, hvid og gul stik sat i tv'en og den anden enden er sat i kammeraet i
AV IN/OUT PHONES stikket.
Håber at en kan hjælpe mig, jeg er nybegynder.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-04-04 13:03

Det er nok noget med opsætning af menuen på tvet ellers skal du prøve at gå direkte i videoen med stikkeneMvh sune

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 03-04-04 14:08

Du kan ikke gøre det sådan med kabler i tvét... de skal gå fra kamera og til Video.. også skal video stå på av.. husk at tjekke om det er den rigtige hvis du har flere

Mvh Karsten

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-04-04 14:21

Hvis du ikke kan gå i videoen med de stil du har kan man få en adapter der er dine stik i den ene ende over i et scartstik
Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-04-04 14:22

Ups Stik

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 03-04-04 14:23

Det skal dog samtidig lige nævnes at der er dvd-film der ikke lader sig kopiere da de er kopibeskyttet.
Men om du lige er løbet ind i en sådan er ikke til at vide, og så bliver det en noget mere omstændig affære at kopiere.

ellebye

Kommentar
Fra : hr.lom

Dato : 03-04-04 18:24

Jeg har fået stikkene ind i video'en og kan osse få billed frem , men kan ikke optage. (Det er selv-optagede digitale videoer jeg vil overføre fra Dv-kameraet.)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-04-04 19:58

Så er der vel en opsætning i kameraets menu du skal indstille ?? Måske
Mvh Sune

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 03-04-04 20:06

>Sunowich, tror du ikke at man skal bruge videoens kanalvælger til at finde den rigtige kanal til fjernsynet?, jeg mener kanalen er ligger på omkring 30 eller 31 på videoen, når man så via videoen kan "bladre" kanalerne igennem OG når man kan se ens film på tv-et, har man fundet den rigtige kanal.

Kommentar
Fra : hr.lom

Dato : 05-04-04 11:31

Har prøvet at finden kanalen ved at lade videoen lede. Den fandt ikke noget.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-04-04 17:43

Husk at lukke Og
God Påske
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-04 23:47

Husk at lukke
Mvh sune

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 29-05-04 00:53

Hej.

Hvis du mener du har fået svar på dit spørgsmål, kan vi så venligst bede dig om at lukke det.

Hvis du ikke ved hvordan, finder du det svar der kommer tættest på det du syntes er det rigtige, lukker det ved at taste på accepter svar ovenover svaret, og godkender det forneden.

Mvh
Ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-07-04 13:24

Hej.

Hvis du mener du har fået svar på dit spørgsmål, kan vi så venligst bede dig om at lukke det.

Hvis du ikke ved hvordan, finder du det svar der kommer tættest på det du syntes er det rigtige, lukker det ved at taste på accepter svar ovenover svaret, og godkender det forneden.

Mvh
Ellebye