/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
DR2 igår Månelanding
Fra : falc
Vist : 647 gange
100 point
Dato : 02-04-04 10:29

Var det en form for aprilsnar.Er der nogen der har nogle links til filmen sendt Kl 23.00 1/4 2004.falc

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 02-04-04 10:33

hah - hvad tror du selv?
Måne landing d. 1. April? næppe

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 02-04-04 10:38

Programmet har været sendt før. Det er ment seriøst

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-04-04 10:54

Udsendelsen hed "I månens skygge" og var fransk dokumentar.
Ingen aprilsnar, der der ikke var tale om en månelanding den 1. april 2004.. Spørgsmålet er så hvilken månelanding, der blev vist.

Accepteret svar
Fra : mickey777

Modtaget 110 point
Dato : 02-04-04 10:56
Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-04-04 12:22

Fra DR's sider http://presse.dr.dk/presse/Article.asp?articleID=19239 men det siger ikke ret meget mere end vi allerede ved.....

_________________________________________________________________

Nope det var ingen aprilsnar - jeg har selv mine tvivl om, de overhovedet har været der - for et par år siden eller så noget var der et amerikansk program ( bedre end det i går ) der insinuerede man at optagelserne var lavet i en af de mange utilnærmelige hangarer i Area 51. Den igår med Stanley Kubrick var ny for mig - men disse to programmer sammenholdt er der vist ikke så meget at betvivle: de har ikke været mere på månen end jeg har !! Men det er jo bare min mening......
( ihvert fald iikke på det tidspunkt det siges, måske senere )

Karina

http://www.badastronomy.com/bad/tv/foxapollo.html
Lidt om "Moon Hoax"

Dan din egen mening udfra det - der er en del for og en del imod .... It's up to you.

Siderne er på engelsk - prøv "LINKS" - den fører een rundt i mange versioner af historien - for og imod.

GOD PÅSKE og god weekend.....

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-04-04 12:23

sorry mickey777 der snorksov jeg vist - du havde allerede smidt linket

Godkendelse af svar
Fra : falc

Dato : 02-04-04 15:13

Tak for svaret mickey777.Dorrit brogård fra DR,siger at det er en aprilsnar.

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 02-04-04 15:29

Det var så lidt!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-04-04 15:30

aaaiii *LOLLER*

er det sandt - jeg åd lortet råt - og dog fandt jeg det besynderligt at man jo aldrig skulle have hørt det om Kissinger, Kubrick eller de andre....og så især når der har været programmer om det før og en masse afhandlinger i seriøsitetens navn - er det så egentlig SÅ sjovt ........ ja ja på DR2 har de altid været lidt "kunsterisk kedelige".

"you can fool some off the people some of the time,
but you can't fool all the people all of the time"

Karina - der stadig ikke tror de landede på månen da de sagde de gjorde det *GG