/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Sømpistol til trykluft
Fra : l.Wils
Vist : 645 gange
50 point
Dato : 31-03-04 11:08

Jeg har købt en sømpistol til trykluft, "to for at det ikke skal være løgn,"men de er en smule utætte, hvad er det? Det er da underligt at det er dem begge, så' er det bare Start vanskeligheder? eller er det noget jeg skal smide i hovedet på Haral Nyborg igen?
De er kun Brugt et par timer.
Hilsen L.Wils

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 31-03-04 11:14

Hvis du selv bedømmer det er en fejl, så foreslår jeg du bytter dem begge!

/Cooper

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-04 11:40

Det er desværre for sent - der er jo en der har kommenteret det.

Kommentar
Fra : sipelip

Dato : 31-03-04 15:43

det er meget normalt. Det er fordi de ikke slutter helt tæt i luftstudsen der skal skrues på. Jeg tror ikke det kan betale sig at bytte, men lev med det eller prøv at bruge lidt flydende pakning eller paktape når du skruer studsen på pistolen.

Hvis den er utæt et andet sted, ville jeg måske overveje at snakke med Harald Nyborg

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 50 point
Dato : 31-03-04 16:33

De skal selvfølgelig ikke være utætte Nu ved jeg ikke hvor utætheden ligger men hvis det ikker i studsen til koblingen så skal de selvfølgelig tilbage til Harald ellers er det tit fordi de lige skal spændes lidt i omtalte studs
Mvh sune

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-04 16:39

Spørgsmåler er besvaret forlængst.
Dette er en dublet der ikke blev slettet.

Godkendelse af svar
Fra : l.Wils

Dato : 31-03-04 17:00

Tak for svaret Sunowich.
Jeg prøver at leve med det, intil videre.
Hilsen Wils.