/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
hobby&ideer med gimpenål?
Fra : mormor
Vist : 1879 gange
130 point
Dato : 28-03-04 13:12

Er der nogen som kender hjemmesider med gimpning til både jul og påsketing?
Jeg håber der er mange.

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 28-03-04 13:53

Hej mormor
prøv at spørg følgende.: flemming.s@get2net.dk ~ han har følgende hjemmeside.:
http://hjem.get2net.dk/karen.soerensen/gimpeni1.html
Han kan garenteret hjælpe dig videre
mvh
krakgt

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 140 point
Dato : 28-03-04 13:53
Kommentar
Fra : mormor

Dato : 28-03-04 16:53

Tusind tak krakgt og Sune,jeg går videre med det samme,hvor er i bare søde,
MVH.mormor

Kommentar
Fra : mormor

Dato : 28-03-04 16:54

Tusind tak krakgt og Sune,jeg går videre med det samme,hvor er i bare søde,
MVH.mormor

Kommentar
Fra : iholt

Dato : 29-04-04 07:07

Hej mormor. Hvis du bor i nærheden af Silkeborg kan jeg lære dig det.
Mvh. Iholt

Kommentar
Fra : mormor

Dato : 29-04-04 23:55

Hej Iholt.
Det var vel nok et flot tilbud,men desværre,jeg bor i København.
Tusind tak for dit søde tilbud.
Mange hilsner fra mormor

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-04-04 22:38

Husk at lukke ved at accepterer over navnet på den der kom med det bedste svar
Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : mormor

Dato : 01-05-04 19:46

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-05-04 23:43

Takker og Bukker

Kommentar
Fra : mormor

Dato : 02-05-04 00:18

Hej Sune.
Det var da så lidt,og tak for hjælpen,det havde måske været en god ide for mig lige at kaste et blik på reglerne (igen).Det er godt nok meget længe siden jeg har været herinde p.g.a.gammel lidt defekt computer,som nu er udskiftet.
Hilsen fra mormor.