/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
memory card til sony kamera
Fra : hypertrazer
Vist : 552 gange
70 point
Dato : 27-03-04 15:28

nogle herinde der ved hvor man kan købe memory card til sony digital kamera til rimelige priser og de ikke tager vilde beløb i porto hvis det er over nettet ??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-03-04 15:32

www.edbpriser.dk
i søgeord skriver du memory card
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-04 15:56
Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 27-03-04 16:25
Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 70 point
Dato : 29-03-04 08:59

Prøv hos de gængse elektronik-supermarkede ELGIGANTEN, ELECTRONIC WORLD, MERLIN, ja også BILKA har nogle uger disse til MEGET konkurrencedygtige priser. For et par måneder siden købte jeg et SD kort 256 MB til 599,- i BILKA (som ellers koster 795,-). Hold øje med tilbudsaviserne. Jeg tror at COMPUTER CITY netop har/havde disse kort på tilbud i deres sidste katalog (har desværre ikke dette katolog mere) Men forhør dig lige hos dem...og andre for den sags skyld.

Held og lykke!!!

Mvh
Palle Jensen

Godkendelse af svar
Fra : hypertrazer

Dato : 30-03-04 16:50

Tak for svaret pallenoc.fandt et i elgiganten, og det var sq billigere end samtlige steder på nettet, 595 kr, for et 256 mb, det billigste på nettet var 699, endda + fragt..
tak for svaret..