/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Logitech trådløs mus og brugen af webwhe~
Fra : Bragesvej
Vist : 325 gange
50 point
Dato : 27-03-04 14:13

Da min gamle mus døde (Se link) købte jeg en ny, samme model (Genial mus), Musen er udstyret men rullehjul som kan programeres fekt så man får en rund menu (Webwell) med genveje til de sider man vælger, Men med den nye driver kan denne funktion ikke vælges mere, man kan vælge så meget andet men ikke denne funktion....Underligt??
Denne funktion er det bedste ved musen!

(Jeg har heldigvis den gammle driver en nu

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=43145

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-04 14:40

Jeg har en med et stort hjul hvor du styrer det hele med kuglen samt højre venster knapper og så står den fast på underlaget den er bare god især at spille spil med
Mvh Sune Ps. Har du også et spørgsmål??

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 28-03-04 08:47

Ja spørsmålet er hvorfor har de fjernet muligheden for at få den runde menu frem når man trykker på webwheel, så man kan programmer de 5 steder til links ude på nette, feks denne side?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-04 22:42

Jae det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med
Mvh sune

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 50 point
Dato : 01-04-04 08:33

Jeg tror ikke du har lagt den rigtige driver ind til den nye mus.
Der findes mange forskellige drivere til Logitech.
På min trådløse Logitech mus, kan man trykke på hjulet og få et kryds på skærmen som styrer i alle retninger. Det virker endda her på Kandu siderne.
Emesen.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 02-04-04 08:08

Emesen:
Jeg tror ikke du har lagt den rigtige driver ind til den nye mus.
Der findes mange forskellige drivere til Logitech.
På min trådløse Logitech mus, kan man trykke på hjulet og få et kryds på skærmen som styrer i alle retninger. Det virker endda her på Kandu siderne.
Emesen"

Den pil du snakker om kan jeg også få frem men ikke det runde webhjul, har prøvet med flere driver, selv den der fulgte med, tror ikke den mulighed findes mere...Pyt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-04 22:02

Mon ikke du burde lukke spørgsmålet ????
Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 01-05-04 21:41

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-05-04 21:55

Selv tak - og jeg har lige købt en ny logitech mus.
wireless infrarød scrollhjul og ekstra knap på toppen (Logitech clik)
Den har heller ikke webhjul, men dog den sævanlige krydspil som bevæger op og ned og til siden.
Emesen.