/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Angående Motorola A835
Fra : prisme
Vist : 312 gange
120 point
Dato : 25-03-04 21:58

Hej Alle...

Jeg har lige nogle spørgsmål om min Motorola A835.

1. Er det rigtigt at den skal være 10-15 min. om at overfører en 3Mb MP3 fil?
2. Er der nogen der har oplevet programmeringsfejl i telefonen, jeg får en fejl, når jeg har overført mere end 5 MP3 filer?

Håber nogen kan hjælpe mig!

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 25-03-04 22:59

Hej prisme...

1. Motorola A835 overfører med max. hastighed på: 384 kbps = 48KB pr. sek. = 8,64 MegaByte på 3 min.
kilde: http://www.telemidt.dk/erhverv/motorola_a835.htm

2. Vedr. fejl, var det eneste jeg kunne finde dette:
http://www.mobilsiden.dk/nyheder/news.php?visSide=665

Håber det hjalp en smule! ....

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-03-04 23:08

Ellers søger du blot under www.google.dk og skriver Motorola A835 i søgefeltet.

Så får du nok lidt at vælge imellem.

ellebye

Kommentar
Fra : prisme

Dato : 26-03-04 09:55

Jeg beklager, men ingen af jeres svar kan bruges.

dscoop80:
Ja, hvis der er et 3 net til stede og hvis det er til overførsel fra internettet, men det her er jo fra computer til mobil, via USB, som jeg også skriver!

ellebye:
Google.dk er skam en glimrende søgemaskine, men er forsøgt!

Jeg ønsker at vide om der er nogen der har haft samme problemer som jeg og/eller om der er nogen der kender til problemmet og som samtidig kender en løsning...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 26-03-04 10:33

Et skud i tågen. Det er ikke sådan, at du har andre filer liggende på mobilen, der er en totalbegrænsning på 64 Mb, så hvis du udover mp3 også har billeder og andet der "fylder" i hukommelsen måske ikke har mere ledig kapasitet ??

ellebye

Kommentar
Fra : tunedk

Dato : 27-03-04 12:19

jeg har samme problem med min A835

Kommentar
Fra : Bachy_de

Dato : 07-05-04 19:11

A835 kører jp nu engang på USB 1, dvs ... den langsomme usb løsning, hvad overførselsraten er, dunno, men 5 - 10 min for ca 4 mb lyder meget sandsyneligt i mine ører :)