/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Natmanden !!!
Fra : Sunowich
Vist : 600 gange
50 point
Dato : 25-03-04 21:57

Du skal da også have lidt point for din vits om den pandegokkende pige og eccomyren samt dit arrangement i bolivias frihedsbevægelse*gg* http://dadman.net2620.dk/
Mvh Sune

Kommentar
Fra : hansemor

Dato : 25-03-04 23:28

for en gang skyld brugte sunowich ikke www.google.dk

/hanse

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-03-04 23:31

Hansemor du er jo som en afrikaner uoplyst hi hi men ikke helt tabt du kan jo finde frem til google
Mvh Sune

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 26-03-04 02:56

Sunowich - har været inde og se din link - kan godt forstå du brænder for sagen , sig til hvis du kommer til at mangle en mand , jeg var våbenmekaniker ved mili for en menneskealder siden - men har ikke glemt at pleje våben og deres omgivelser - mvh og god arbejdslyst , gamle61

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 50 point
Dato : 27-03-04 19:24

Hej gamle61 først er det vigtigt om du er fra 61 eller om du er 61, selv husker jeg ikke om jeg er fra 45 eller er 45

Det tog lidt tid at komme ind her, men veninderne og jeg , sad i hårde forhandlinger, med en af Bolivias topledere,
det var virkelig hårdt og våbene var fremme mange gange.
Dog fik vi en rimelig løsning på tingene, og der er nu lavet en tillægslov i loven om BH'er,
så der er nu en minimumsalder på 36år, for at bære dette hæmmende klædningsstykke.

Så desvære kan du ikke komme med, men du er så selvskrevet til den næste opgave, der handler om fuldt afskaffelse
af andre hæmmende beklædningsstykker, men det kan du kan læse mere om, og tilmelde dig til her, http://dadman.persianblog.com/
Så gamle61, vi ses vel til næste kamp.

hansemor-> sunowich har jo nok prøvet, men for en gangs skyld brugte han vel det forkerte søgeord, og vil ikke indrømme det.
jeg er jo godt gemt mellem(mad) alle de andre natmader. nam-nam.

Og sunoswitch jeg er godt nok en natmand men jeg prøver at skjule mig under dæknavnet natmaden.
Vil du indrømme og tilstå, at det er dig der er inde i Morgens Lykketoft.

Fortsat god week-end.
Mvh. maden.

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-04 21:49

Tak for svaret natmaden.