/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 8310 med sikkerhedskode
Fra : Sale
Vist : 422 gange
200 point
Dato : 25-03-04 17:24

Er der nogen her ind der ved hvordan man kan lås en telefon op der har sikkerhedskode på? Jeg har købt en Nokia 8310, men den er låst til et SIM kort der er blevet smidt ud, og manden jeg købte den af menes ikke at sku ha smidt en sikkerhedskode på. Da jeg ringede til Sonofon(telefonen er købt hos Sonofon) gav de mig to koder: 1234 og 0000 men ingen af dem virker.

Kan man lås den op på en eller andet måde uden at man ska brug en sikkerhedskode, altså nulstil den eller sådan noget...???

Mvh

Sale

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 210 point
Dato : 25-03-04 18:10

Sikkerhedskoden på Nokia er fra fabrikken 12345

Hvis ikke den virker må du have fat i en forhandler der kan nulstille den

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 25-03-04 18:39

Hej Sale...

"Better_Performance" har ret i sikkerhedskoden altid er "12345" til Nokia-telefoner!
men hvis koden er ændret skal du have den låst op! det kan du f.eks. få her:
http://www.mobilunlock.dk/catalog/

Mvh. Cooper

Godkendelse af svar
Fra : Sale

Dato : 25-03-04 19:27

Tak for svaret Better_Performance.