/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Hjælp til Cybercity?
Fra : tbayj
Vist : 471 gange
50 point
Dato : 25-03-04 14:51

Jeg har Stofa, men vil gerne have ubegrænset "frihed". Derfor tænker jeg på Cybercity. Det lyder jo for godt til at være sandt med deres tilbud. Er der nogen som Har cybercity? Er det let at sætte op selv?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-03-04 15:00

Personligt har jeg INGEN problemer haft, det blev oprettet til tiden, udstyret var nemt at have med at gøre, og jeg har indtil videre haft en oppetid på 100%

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-03-04 15:08

Hejsa
Jeg har haft CyberCity i de sidste 5 år... ingen problemer, og uds¢gt god service.
Hvad angår opsætningaf ADSL, såerder ingen problemer i det. Du kan gå ind på CyberCitys hjemmeside, og se alt hvad du måtte ha' af sp¢rgsmål.
http://www.cybercity.dk
Hygge...
S¢ren (på jobbet... derfor "sjove" ¢, oe - US maskine)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-03-04 15:11

NB: Er ikke helt enig med Better... jeg har haft downtid med CyberCity, det var da al' str¢mmen gik i Danmark
Ellers ditto her... ingen downtime.

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 25-03-04 15:14

Dvs, at jeg ikke behøver at få en tekniker ud. man skal bare bestille og så selv sætte det op?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-03-04 15:15

Jepper.

Og den nedetid CLAN havde i forbindelse med strømafbrydelsen... Hmmm, dengang havde jeg ikke Cybercity, så min statistik er stadig 100 %

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 25-03-04 16:39

Ja, jeg har oz CC. Og må da sige, jeg er fuld tilfreds med dem...

Ingen "downtime", nemt at installerer og lærer hurtigt at åbne porte og bruge NAT funktion i routeren. (på cybercity.dk´s hjemmeside..)

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 50 point
Dato : 25-03-04 18:16

jeg har tidligere haft tdc men er skiftet til cc og med stor foredel jeg er glad og tilfreds med dem på daværende tidpunkt gik jeg fra 512mb til knabt 450 kr om md til 2mbit for 550kr og efter 1 md fik jeg et brev om prisen var blevet sat ned så nu giver jeg mener der er 460kr om md
hammerende god service i forhold til tdc
mvh Granslam

Kommentar
Fra : Fredison

Dato : 25-03-04 23:06

enig med alle andre... ingen problemer!!! og FED pris!!
ingen snyderi.. det er lige til..
den zyxel router der medfølger er nem at konfigurere!!

#12

Kommentar
Fra : cigi

Dato : 30-03-04 11:07

Jeg har også lige fået CyberCity - men vær opmærksom på at det kan give problemer hvis du skal have en teknikker ud. Cybercity skal bruge TDC teknikkere og det er ikke alle som er lige ivrige til at give en god service.

Men mht. deres service er den OK og prisen er tip top.

Kommentar
Fra : mike2000

Dato : 02-04-04 11:10

Har også lige fået CC. God speed - kun ventetiden efter bestilling til levering er uudholdelig (men det er jo ens for alle selskaber). Bonus hos CC er boostcard (Dobbelt hastighed i en måned - gratis).
Ingen problemer med egen installation. Husk - ingen sikkerhed på trådløst netværk, det skal man selv sætte op. Man lejer det trådløse kort til router og det koster selvfølgelig oveni månedsbeløb for forbindelsen + adm.gebyr 12 kr. pr.mdr.
Prismæssigt er TDC snart lige så billig som CC. Men jeg er ret glad for boostmuligheden. Kører "kun" 1mbit norm.

Godkendelse af svar
Fra : tbayj

Dato : 02-04-04 17:42

Tak for svarene alle sammen.