/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
guitar akkorder til drengene fra angora
Fra : morten2510
Vist : 935 gange
70 point
Dato : 22-03-04 22:30

Hej. Er der nogen der har guitar akkorderne til sangene fra drenge fra angora?

Accepteret svar
Fra : Ylle

Modtaget 70 point
Dato : 24-03-04 23:36

Jeg har også skrevet dem i et andet indlæg, men i stedet for at jeg skal til at finde dem, så kommer de her. Desværre er det kun "Blind Date" sangen jeg har lyttet af, da jeg ikke har de andre.
Men her er den:

Intro:
F#m D | A E

Vers:
F#m E | D A

Før-omkvæd:
D E | F#m E | D | E | E

Omkvæd:
F#m D | A E

B-stykke:
C#m | F#m | C#m | F#m
D | E | D | E A Bm

Kommentar
Fra : Mrmoneymaker

Dato : 25-03-04 17:08

Altså.... jeg har noget af "Gummi nej tak"...

Hvis du smækker din guitar ned i en "D-tuning" kan du spille det med en finger...

Verset

------------------------------------------------------------------
7-7-7-7---7-7-7-5-5-5-5---5-5-5-3-3-3-3---3-3-3-2-2-2-2--2-2-2

OMKVÆD

-----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
7--7--7-7-7-7--2--2--2-2-2-2--3--3--3-3-3-3-3--5--5--5-5-5-5

det var det jeg havde fundet ud af...

Kommentar
Fra : lyagerlaursen

Dato : 14-04-04 22:01

Hva' med easy-on's fantastiske holdsang, kan I ikke tabbe den??? Please...
Kent L

Godkendelse af svar
Fra : morten2510

Dato : 19-04-04 17:32

Tak for svaret Ylle.

Kommentar
Fra : bingo500

Dato : 17-08-04 17:34

er der måske nogen der har akkorderne "til de skal ha baghjul" med drengene

Kommentar
Fra : dodgeviper

Dato : 10-09-04 12:41

jeg har til rejse sangen det er :

1. stykke
C-Am-Dm-F
2. stykke
C-Am-Dm-F-og så hurtigt inden du skifter om skal der lige være et G

Kommentar
Fra : Ylle

Dato : 11-09-04 03:17

Næsten...
Den kører faktisk bare i:
C |Am |Dm |F G | hele tiden, og når broen kommer, f.eks. der ved "Der er så sjovt i Afrika, ja ja jaa, flyv'maskine stop her vil vi af" ¨å er det:
Dm |G |Dm |G |

Efter omkvæd kører den så lige C en ekstra gang, men det burde man jo selv kunne høre sig til ;)

Kommentar
Fra : sejehempe

Dato : 02-12-04 12:34

hva med "Har jeg bildæk" er´det noget du kan finde/lytte af.

Kommentar
Fra : Anders28

Dato : 24-12-04 05:55

Jeg er også interesseret i akkorder til "Har jeg bildæk"

Kommentar
Fra : pegert

Dato : 01-06-05 17:38

hva med øresunds-visan???