/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
skjolde svære at få af!
Fra : bumsbabs
Vist : 396 gange
50 point
Dato : 22-03-04 15:45

Hej! Jeg står og skal have sideskjoldene af min sfx. Jeg har taget alle skruer af, men de sidder stadig godt fast. Eller det vil sige de sidder helt løst ved trinbrættet, men under hvor spoileren plejer at sidde sidder de temmelig godt fast selvom jeg har fjernet alle de skruer jeg kan se der er. Det er som om de sidder sammen, men jeg tør ikke bare rive dem fra hinanden. Hvordan løsnes de???
På forhånd tak.
M.v.h Steffen

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 60 point
Dato : 22-03-04 15:51

Der sidder sikkert nogle skruer skjult inde under der hvor du syntes de sidder specielt fast Det plejer der
Mvh sune

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 22-03-04 15:51

Det kan være det bare er maling som er størknet! ... på a' løsne stille og roligt og se om du kan få det a'...

jeg bruger direkte vold på min egen knallert! ...
men dog ikke noget jeg vil foreslå!

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : bumsbabs

Dato : 22-03-04 16:03

Nej der sidder ikke nogen skruer, har set godt efter en ekstra gang. Jeg kan hive dem lidt fra hinanden, men der er ca. 5 cm hvor de sidder helt tæt og jeg ikke kan få dem fra hinanden.
Den der med vold tror jeg jeg holder mig fra... hehe :) Tror heller ikke det er maling, for den har aldrig været malet...

Kommentar
Fra : bumsbabs

Dato : 22-03-04 17:02

Så... nu fik jeg det lidt mere løs. Det var to ekstra skruer der sad (meget) godt skjult bag et andet skjold som skulle af først. Jeg tror skjoldene er skruet sammen med en skrue som man først kan løsne når de er kommet af. Nu er problemet bare at låsen til hjelmrummet blokerer sådan at jeg ikke kan få den hele vejen bagud. Jeg kan godt løsne låsen, men kablet sidder i vejen, og jeg kan ikke få det af. Så hvordan får jeg det af???
M.v.h Steffen

Godkendelse af svar
Fra : bumsbabs

Dato : 22-03-04 18:50

Tak for svaret Sunowich. Fik også bøvlet låsen af...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-03-04 20:46

Ok fortsat god aften
Mvh sune

Kommentar
Fra : bumsbabs

Dato : 22-03-04 22:01

Tak og i lige måde ;)
Mvh Steffen