/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Pop ups på nettet!!!
Fra : Schwartzbach
Vist : 408 gange
100 point
Dato : 21-03-04 19:19

Hej

Jeg ville høre om der er nogen der ved hvordan man slår alle de pop ups fra man render ind i når man er på nettet.

Det må gerne være udførligt så selv jeg kan finde ud af det.

håber at høre fra jer

Mvh Schwartzbach

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-03-04 19:22

http://toolbar.google.com/ installer denne
Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 21-03-04 19:23

Den ligger sig i værktøjslinien på din browser og slår alle pop upperne ihjel
mvh sune

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-03-04 19:28

Tjohh! Så er der jo også den fra Bayden... eller Spywarefri

Citat
Bayden PopupPopper har nogle egenskaber, jeg værdsætter højt:

Programmet fylder ikke meget (128 kb), det er nemt at bruge, og så kan det snakke dansk.

Download og installation forløb uden problemer. Når du under installationen får en meddelelse om, at du skal downloade Delphi Runtime, så gør du det. Det er en fil, Bayden PopupPopper skal bruge for at køre. Download af denne fil sker så helt automatisk.

Programmet fungerer godt, og er meget nemt at sætte op og bruge. Problemet ved mange af den slags popup-killers er det, at de kan være lidt svære at konfigurere, fordi der er så mange muligheder. Ikke her. Prøv engang at kigge på billedet herunder. Siger det ikke sig selv hvad man skal gøre? Husk at du også kan få programmet på dansk.

* http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
* http://www.bayden.com/popper/

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-03-04 19:29

NB: Bruger den selv... og her er det DIG som bestemmer... INGEN andre

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-03-04 19:36

Du kan sagtens selv bestemme med google også og bare holde ctrl nede hvis du onsker en pop up da nogle sider man gerne vil se er som popups
Mvh Sune

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 21-03-04 19:37

helt enig med Sunowich http://toolbar.google.com/ den funker bare uden nogen problemer jeg har en popup stopper liggende i process linjen men den bliver aldrig brugt for google`s stopper det hele
mvh Granslam

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-03-04 19:41

Og så kan du jo også vælge Avant Browser sm er hurtigere bedre og kan mere end iexp samt gratis og med indbygget popupstopper
http://www.freefiles.dk/modules/mydownloads/singlefile.php?lid=152
Mvh Sune

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 21-03-04 19:41

men hvis du er meget plaget af popup`s ville jeg råde dig til lige at gå ind på www.spywarefri.dk det kan jo være du har noget spyware liggende som ofte er en af årsagerne til mange popup`s
mvh Granslam

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-03-04 19:43

Nu er det jo ikke alle som KUN bruger Google... men indrømmet, det er en af de bedste søgemaskiner
Her er lidt mere http://www.searchenginecolossus.com/

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 21-03-04 20:34

jamen kære CLAN du behøves ikke at bruge google som søgemaskine den stopper bare popup`s som tråden handler om
mvh Granslam

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-03-04 20:52

OK! Granslam... jeg benytter som nævnt ikke Googles pop-up stopper, men gik ud fra den kun virkede i Google. Derfor den omtalte pop-up stopper fra Bayden... som jeg rent faktisk har været betatester på. Måske derfor jeg har farvede briller på, men jeg syntes stadig den er god.

Godkendelse af svar
Fra : Schwartzbach

Dato : 22-03-04 17:15

Tak for svaret Sunowich. Det var meget simpelt og det virker.

Mvh Schwartzbach

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-03-04 17:22

Yes i no Takker og Bukker
Mvh Sune

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-03-04 17:43

Sune... "Yes I know"

Kommentar
Fra : GnuenGnu

Dato : 24-03-04 19:20

Hej Sune

Gå bare ind på www.ad-aware.com, og download den her lille ting, som hedder Ad-aware v. 6.81, og dine problemer er hermed løst. Dén fjerner også alt på din computer, såsom Cookies og spyware!

Håber du kan bruge det!

Ses hilsen
Daniel