/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
ps2 cam til web-cam
Fra : Kuno666
Vist : 425 gange
65 point
Dato : 21-03-04 12:30

jeg fik en playstation 2 med et spil eye toy og der er et cam med usb stik med til. jeg ville prøve om man kunne installere det så jeg kunne bruge det til web-cam på min pc, min pc can godt finde den men jeg kan ikke finde nogle drivere dertil.

så mit spørgsmål er om der findes drivere til et eye toy cam til pc

Kommentar
Fra : Luxman

Dato : 22-03-04 16:36

Hej
Et hurtigt svar. Det gør der ikke endnu.
Mvh

Kommentar
Fra : Kuno666

Dato : 26-03-04 11:52

okay ved om der er noget på vej?

Kommentar
Fra : Luxman

Dato : 26-03-04 21:24

Nej, og det tror jeg heller ikke lige med det samme. Den chips der bruges er åbenbart en del anderledes end andre. Billedet står også mere skarpt og bevægelserne er mere rykfri i forhold til andre cams i det prisleje. Så du må væbne dig.
Mvh

Kommentar
Fra : Luxman

Dato : 09-04-04 22:53
Accepteret svar
Fra : Luxman

Modtaget 65 point
Dato : 09-04-04 23:37

Det virker. Har lige prøvet.
Det står rigtig godt. På højde med andre webcam´s med cdd.
Mvh

Godkendelse af svar
Fra : Kuno666

Dato : 10-04-04 14:28

Tak for svaret Luxman.