/ Forside/ Interesser / Helbred / Massage / Spørgsmål
10  mango 110
Massage
Fra : Industri
Vist : 1040 gange
100 point
Dato : 20-03-04 16:12

Hvor finder jeg en person, ca. København, der kan massere mig vedr. hovedpine. Ikke noget med ultralyd, men pr. håndkraft. Jeg er mand , 55 år. På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : 25

Modtaget 110 point
Dato : 20-03-04 16:22

Jeg har gjort det på min storesøster hun lider tit af hovedpine, men man kan faktisk også gøre det selv, med den rette instruktion.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-03-04 19:00
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-03-04 19:01
Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-03-04 20:02

Og så lie en til

Det kan du som >25 skriver selv gøre med rette instruktion, og uden det koster noget, samt på de tidspunkter du lige netop har brug for det.
På den anden side bør du også være opmærksom på hvad der eventuel kan udløse en hovedpine, er du disponeret for det?, sidder du meget bag en pc-skærm?, trænger du til briller eller nye briller?, ol. tilfælde der kan udløse en hovedpine.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : 25

Dato : 20-03-04 21:45

Neej jeg har arbejdet med massage og akupressur!!!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-03-04 21:52

>25 så vil du også nikke genkendende til mange af de faktorer der kan udløse en hovedpine og de forskellige former for hovedpine, og ikke mindst hvilke der kan behandles eller de hvor behandling ingen gavn har. Kort sagt, en hovedpine er ikke kun en hovedpine.

ellebye

Kommentar
Fra : 25

Dato : 20-03-04 21:54

Hos Nautilus på Brydehusvej i Ballerup findes 2 uddannede massører, de kan også hjælpe, men det er da klart, at årsagen til hovedpine kan være forskellige ting der gør sig gældende.

Rent faktisk findes der bøger med anvisninger, hvor man selv kan trykke, det er altid der hvor det gør ondt.

NB JEG HAR IKKE NÆVNT ET ORD OM PENGE (ELLEBYE) Alting skal ikke gøres op i kroner og øre

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-03-04 22:05

Nu må du ikke misforstå mig, her er jeg helt enig med dig, det gik mere på at man selv kunne lære sig nogle teknikker som man kunne benytte sig af netop når man havde behov for det.

Desværre er der meget ofte lange ventelister på behandling, og i de tilfælde kunne det være godt at vide både hvordan man selv kan behandle sig, men også hvordan man kan imødegå evt. hovedpine.

ellebye

Kommentar
Fra : 25

Dato : 21-03-04 10:31

Ellebye

Det var netop det jeg ville forsøge at hjælpe manden, som lider af hovedpine. Det er ikke mig som person du skal gå efter. Det det gælder om er jo at hjælpe Inuustri, og intet andet.
Jeg ved Borgens forlag sælger bøger om dette emne, og i disse bøger er der illustration om hvad man skal gøre o.s.v. Jeg vil tro at man også kan låne bøgerne på Biblioteket under alternative bøger.
Borgens Bogklub
Valbygårdsvej 33
postbox 821
2500 Valby
F.M. Houston Akutryksbhelbredende virkninger
måske kan denne bog netop hjælpe!
Medlemspris er kr. 125,-

Hvis dette kan hjælpe er pengene givet godt ud.

NB. Der findes andre bøger om emnet, og det kan da være det findes på biblioteket. Eller måske kan hentes på Gougle på nettet.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-03-04 11:27

>industri
Jeg undskylder mange gange at jeg er kommet til at føre en debat i debatten.
Jeg kan ikke sige om du har det som jeg, men jeg selv lider meget af "morgenhovedpine", så derfor har emnet også haft interesse for mig.
Jeg skal herfor undlade at komme med flere indlæg, men ønsker selvfølgelig stadig at følge emnet.
Håber at du må få det bedre.

Mvh
Ellebye

Kommentar
Fra : 25

Dato : 21-03-04 11:49

Som regel er det at der er noget der er i ubalance, derfor er det sådan, at de steder man trykker og det gør AV AV, der skal trykkes på for at afhjælpe problemet.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-03-04 12:09

Hvor bliver spørgeren mon af ???????
Hav en stormfuld søndag
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Industri

Dato : 21-03-04 15:05

Jeg er meget glad for den interesse der er, samt hjælp. Jeg har forestillet mig noget i retning af en der hiver og trykker og ikke noget jeg selv skal udføre. Ikke pgr.af manglende lyst, men det har jeg jo gjort gennem mange år. Havde jeg været i Tyrkiet havde jeg nok gået til en gang tyrkisk bad m.m MVH Finn

Godkendelse af svar
Fra : Industri

Dato : 21-03-04 15:05

Tak for svaret 25.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 21-03-04 15:53

Jeg håber du kan bruge det, det er altid ubehageligt når man har ondt i hovedet eller andre steder på kroppen.

Kommentar
Fra : Industri

Dato : 22-03-04 18:10

Tak til alle for jeres svar.

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 07-06-04 15:15

hvis det er nomal hovde pine skal du maser dig i tendinger stiller og rolilg (gør jeg altid når jeg har hovdepine)

Kommentar
Fra : lene0902

Dato : 10-02-05 00:27

Nu er det jo lidt længe siden, og jeg ved jo ikke lige hvor du bor, men jeg mener der ligger et tyrkisk bad i københavn.