/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
internetudbyder til ISDN forbindelse.
Fra : greta
Vist : 773 gange
70 point
Dato : 18-05-01 11:36

Findes der en internetudbyder, der tilbyder ISDN forbindelse til en fast pris for ubegrænset forbrug ? Cybercity har haft dette tilbud indtil nu, men er desværre stoppet med det tilbud.
Hilsen Greta

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 18-05-01 11:56

Jeg kan fortælle at Teledanmark heller ikke tilbyder det. Og det er
det samme med WOL, de gør vist ikke ret meget i ISDN. Og
Get2Net har det hellere ikke... så det kan nok knibe lidt. Tror
faktisk ikke det er muligt længere.

-
Tommy

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-05-01 11:16

"greta" <greta.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Q26N6.18579$zv2.2151121@news010.worldonline.dk...
> Findes der en internetudbyder, der tilbyder ISDN forbindelse til en fast
pris for ubegrænset forbrug ?

TDC med Pro@ccess ISDN
500 kr + moms / måned
Du kan bruge begge linjer

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 18-05-01 12:24

>TDC med Pro@ccess ISDN
>500 kr + moms / måned

Så kan man være på så længe man vil? Jeg har ellers en ven der også
gerne ville have en 24 timers internet-forbindelse, efter flere timer på
TDCs-hjemmeside opgav vi og sendte dem en mail. Svaret var at man
ikke kunne få ISDN-fastnet... så hvis det passer, snød de sig selv for
en kunde.

- Tommy

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-05-01 11:20

"greta" <greta.news@kandu.dk> wrote in message
news:Q26N6.18579$zv2.2151121@news010.worldonline.dk...
> Findes der en internetudbyder, der tilbyder ISDN forbindelse til en fast
pris for ubegrænset forbrug ?

Zillion tilbyder Pro@access ISDN. Læs mere på
http://www.zillion.dk/produkter/access/proaccess/index.html#5

--
Med venlig hilsen
Kasper Bøggild
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 18-05-01 12:33

Jeg trækker min udtalelse tilbage, da mine
informationer åbenbart manglede en finpusning

- Tommy

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-05-01 15:19

glem ikke det koster 3000 kr i oprettelse
fuldstændig sindsygt

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:9e2smj$822$1@news.inet.tele.dk...
> "greta" <greta.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:Q26N6.18579$zv2.2151121@news010.worldonline.dk...
> > Findes der en internetudbyder, der tilbyder ISDN forbindelse til en fast
> pris for ubegrænset forbrug ?
>
> TDC med Pro@ccess ISDN
> 500 kr + moms / måned
> Du kan bruge begge linjer
>
> --
> Med Venlig Hilsen
>
> Martin Højriis Kristensen
> Svar bedes baseret på RFC1855
> Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-05-01 16:28

"danni plougmann" <danni.plougmann@cool.dk> skrev i en meddelelse
news:9e3atg$20o8$1@news.cybercity.dk...
> glem ikke det koster 3000 kr i oprettelse
> fuldstændig sindsygt

Hvilket du naturligvis har et godt argument for?
Men du kan jo vælge et af de ikke-eksisterende firmaer der kan gøre det
billigere...

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-05-01 17:00

On Fri, 18 May 2001 16:18:34 +0200, danni plougmann wrote:
> glem ikke det koster 3000 kr i oprettelse
> fuldstændig sindsygt
>

Det holder folk fra at rende og bestille med mindre de mener det alvorligt.
Desuden er pro@cces et professionelt produkt, og jeg skulle ikke mene at
3000 kroner er en formue for et firma med omsætning.

--
Søren O.

Ja, ja, den er god med dig.

Kommentar
Fra : greta

Dato : 16-06-01 10:17

Hej Søren O!
Tak for dit svar.

Selv om man mener det alvorligt, kan det nu godt knibe med at have 3000 kr. i overskud, -ihvertfald, når man er pensionist. Det er jo netop en af årsagerne til at jeg spørger.
Venlig hilsen Greta.
P.S.: Undskyld jeg først svarer nu, men jeg har det ikke altid lige godt.

Accepteret svar
Fra : gibson

Modtaget 70 point
Dato : 18-07-01 13:32
Godkendelse af svar
Fra : greta

Dato : 18-07-01 15:41

Hej Gibson!
Tak for dit svar, som var absolut godt, men desværre-- jeg bor åbenbart uden for
"lands lov og ret", for man har ingen planer for vores område.-Det er ærgerligt og irriterende.(Vi bor i Bork-området).
Venlig hilsen
Greta