/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Aprilia RX50 Tun??
Fra : copycatDK
Vist : 1546 gange
100 point
Dato : 18-03-04 23:41

Jeg har ovenstående 45 knallert. Så er spørgsmålene:

1. Hvor kan jeg købe tun til den?
2. Sider på nettet hvor jeg kan se hvordan/hvormeget jeg kan tune motoren
3. evt. et link til en side hvor jeg kan læse om hvor meget man kan få sådan en fætter til at køre...

Har fået tilbudet om at bytte den til en Jog som køre omkring de 130km/t men vil nu lige finde ud af hvad min kan. Der er fjernet en plump i udstødningen så den kan lidt mere end de 45 *GG*

/Michael

PS. Det er jo bare et stykke legetøj

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 19-03-04 00:14
Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 19-03-04 15:39

Gør jeg også.. men nu kender jeg til Jog der køre omkring 140km/t så da kan lade sig gøre

Jeg tjekker lige dine links senere.. Så på forhånd tak

Godkendelse af svar
Fra : copycatDK

Dato : 19-04-04 11:02

Tak for svaret pallebhansen.