/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
SKYPE, Problemer med andre programmer
Fra : erik.bbs
Vist : 935 gange
80 point
Dato : 17-03-04 18:08

Er der een, der let forståeligt, (da jeg ikke er nogen "ørn" på computer), kan løse mit problem med brugen af SKYPE,

NB: Jeg kører Windows XP

? Som herunder.

1. Når jeg har SKYPE ÅBEN, og HAR forbindelse og taler med anden person.
2. Er SKYPE OK.
3. Men når jeg forsøger at logge på et program evte. google og iøvrigt lige meget
hvilket andet program jeg forsøger at åbne incl. internet forbindelse, medens jeg taler
over SKYPE,: Så åbner programmer MEGET-MEGET LANGSOMT medens jeg taler med
vedkommende, (ca. 5-10 minutter), mod normalt få sekunder når jeg ikke har SKYPE
med tlf. forbindelse men blot SKYPE åben.

Med venlig hilsen
Erik

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-04 18:13

Det må være fordi skype bruger al din processorkraft.

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 17-03-04 18:15

jeg bruger skype selv og det lyder som om der er forlidt ram på din pc. evt. noget skidt som skal fjernes først jeg bruger selv op til flere programmer samtidig

hilsen ib

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 17-03-04 18:24

De to ovenstående har ret - bruger selv skype og har en 1300mhz maskine med 384 mg ram - jeg skal lukke alle andre programmer , ellerss går der forskydning i snakken
altså , nøjes med at snakke , eller større maskine - mvh,gamle61

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 90 point
Dato : 17-03-04 18:27

Sandsynlig kan mere ram klare problemet - processoren er knap så vigtig (med mindre den er meget lille.)

Godkendelse af svar
Fra : erik.bbs

Dato : 17-03-04 19:41

Tak for svaret refi.
Du var hurtigst med acceptabelt svar.

Det lyder rimeligt sandsynligt, 367 MHz (for lidt)
256 MB RAM (for lidt)
Det må nok siges at være for lidt, så jeg afventer, at SKYPE bliver mere tilgængelig på små maskiner eller jeg må ha' en ny maskine.

Tak for dine hurtige svar

Mvh. Erik.

Kommentar
Fra : erik.bbs

Dato : 17-03-04 19:42

Også en tak til, ib2650 og gamle61

Mvh. Erik

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-03-04 19:48

Selv tak
En ny maskine vil gøre underværker.
256 MB kan gå men 367 Mhz er alt for lidt - den taber pusten.

Kommentar
Fra : erik.bbs

Dato : 19-03-04 20:14

Ny maskin MÅ VÆRE SAGEN - jeg overvejer eller evte ombygning, tak for hjælp,
og jeg lukker her
Mvh. Erik