/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Fiskeri i nordsjælland
Fra : danni7
Vist : 641 gange
60 point
Dato : 17-03-04 17:09

Er der nogen der kender en speciel god sø at fiske i. Er klare/ og sortesø noget at komme efter? Og hvad med søerne ude ved Hellebæk, det ser ud til at være fine søer, men er der overhovedet nogen fisk der er værd at fange? Jeg kunne også godt tænke mig at vide mere om et rigtig godt sted at fluefiske på nær fredensborg- put&take, jeg syntes ikke rigtig der er plads ved søerne???

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 17-03-04 17:59

jeg er ret sikker på der er en put and take i lynge lige ved drive in bio den skulle være god
mvh granslam

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 17-03-04 20:40

TV2´s texttv side 630

Accepteret svar
Fra : poelse

Modtaget 60 point
Dato : 18-03-04 11:53

En udemærket liste over put and take i Danmark kan du finde her:
http://www.ormebaderne.dk/links/Put___Take/put___take.html

Knæk og bræk
Peter

Godkendelse af svar
Fra : danni7

Dato : 19-03-04 08:34

Tak for svaret poelse.