/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Letigen / stacker køb på nettet
Fra : marialouise
Vist : 8897 gange
50 point
Dato : 16-03-04 11:16

Hejsa!
Jeg har af nogle omgang taget nogle slankepiller der hedder stacker, (http://www.laegemiddelstyrelsen.dk/publikationer/indikation/060303.asp#4 ) ,som har de samme aktive stoffer som letigen, og som jeg har brugt flere gange, med stor tilfredshed! Pr. 1.april bliver det nemlig ulovligt at indføre dem mere, så jeg vil høre om der er nogen der vil splejse om portoen til at købe nogen inden da??
De kommer til at koste 380kr for 100 stk, (inkl. forsendelse) hvilket svarer til godt 3 mdrs forbrug

Venlig hilsen Maria

q-t@sol.dk

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 16-03-04 11:24
Kommentar
Fra : marianne10

Dato : 16-03-04 11:26

Hej Maria

Der er jo en god grund til at Letigen blev forbudt...!!!
Så i stedet for at købe en lignende produkt, der måske er lige så farlig, så drop det og gå til din læge og bede ham om at give dig dem der hedder Regenon.
Deres virkning ligner meget Letigens, men de er ikke lige så farlige og til at betale sig fra.
( jeg har selv været på Letigen og ved de er gode...men vi skal sgu ikke slanke os med livet som indsats)

Mvh

Mianne

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 16-03-04 11:29

Hej Maria

Jeg ved godt at jeg normalt er fortaler for at vi skal svare på det vi bliver spurgt om, men for denne ene gangs skyld vil jeg selv træde ved siden af og stille dig et modspørgsmål: "Ved du hvorfor letigen blev forbudt?"

Et vægttab du opnår med letigen lignende produkter vil sjældent være varigt, men du udsætter dig selv for stor fare ved at bruge disse produkter. Jeg har selv været superovervægtig, idet jeg vejede 177 kg, så jeg ved hvad det vil sige at kæmpe med vægten.

Det er lykkedes mig at komme ned på 125 kg på 7½ måned uden piller og pulver af nogen art. Du vil også kunne tabe dig uden farlige produkter. Hvis du vil vide mere så kig på min hjemmeside, hvor du også kan læse om hvad der skal til. Jeg vil lige pointere at det i øvrigt er helt gratis. http://slankigen.webbyen.dk

mvh
Henning

Kommentar
Fra : Krea

Dato : 16-03-04 18:51

Nu skal man heller ikke male fanden på væggen mht. Letigens bivirkninger. Det er rigtigt at hvis du anvender Letigen, Thermapower og andre E/C/A produkter og samtidig har hjerteproblemer er en det en giftig cocktail. Det samme sker ved overforbrug eller forkert brug. Folk får det til at lyde som om at spise disse piller kan sidestilles med at drikke en liter afløbsrens. Så farligt er det altså heller ikke hvis man bruger dem rigtigt. Ikke at dette skal være en opfordring til at bruge disse produkter!!

Kommentar
Fra : brinkloev

Dato : 16-03-04 21:04

Hold jer langt væk fra letigen-therma power og andre stackers...
Regenon, har desuden også været trukket tilbage - så måske skulle man heller ikke anbefale det!
Jeg fik selv hjernehindebetændelse i 1999 - virus, sagde lægerne, men meget pudsigt og sammenfaldende havde jeg fået Letigen i 2 år - OFF and ON. I dag snart 5 år siden min sygdom, kan jeg stadig blive meget træt og have svært ved at fokusere rigtigt.
SPIS 600 g. grønt om dagen, fedtfattigt kød, frugt og drik 3 liter vand om dagen, så skal du bare se løjer...
Mvh. Brinkloev

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 16-03-04 23:38

Hej.
Brinkloev har fuldstændig ret. Hvorfor bruge penge på noget kunstigt, dyrt og ulovligt når der findes alternativer der virker? Har fulgt WeigthWatchers program i 12 uger og smidt 13 kg. Netop 600 g grøntsager, frugt, fornuftigt fedtfattigt kød, 6 måltider, 3 liter vand og mindst en halv times motion om dagen er noget, der rykker kilo af.

Peter.

Kommentar
Fra : marialouise

Dato : 17-03-04 09:45

Nu var det jo sådan set ikke det jeg spurgte om, men der er altid folk som er så hellige. Jeg har brugt stacker af flere omgange og har kun haft positivt oplevelser. Jo, man kan få hjertebanken, ligesom hvis man lige har drukket en kop kaffe for meget, men jeg kan på ingen måde se, hvor det frygtelige i det ligger. Og i min mening, var det et meget spinkelt grundlag pillerne blev fjernet på, eftersom de mennesker, var stærkt overvægtige, som i forvejen var i en meget udsat risikogruppe for blodpropper. Letigen blev årligt givet til 100.000 mennesker, og var mistænkt, i al den tid de har eksisteret, for 10 dødsfald, hvilket svarer til folk der er døde af hvepsestik. Jeg fejler ingenting, har ikke dårligt hjerte, men har brug for et ekstra skub til at klare en kur. Mange overvægtige mennesker mangler et stof i hjernen, som "normale" mennesker har, som gør at de f.eks konstant har lyst til søde sager. Den trang forsvinder helt, når jeg spiser pillerne, og så får jeg energi til at male stuen om, hvilket er jo en dejlig ekstra bonus. Jeg forstår ikke hvorfor et vægttab ikke skulle være varigt, som Henning skriver, det er jo ikke fordi pillen i sig selv gør at du taber dig, det gør bare at man har overskud til at gøre alt det andre mennesker kan normalt. Og hvis I som har skrevet, kan det uden hjælp, så tillykke med det, men det kommer jo ikke rigtig mig ved.
Men glem det, jeg lukker spørgsmålet, for orker ikke flere af den slags svar.

Accepteret svar
Fra : Krea

Modtaget 50 point
Dato : 17-03-04 19:41

Marialouise> Nemli'. De få dødsfald der har været er blevet blæst op så alle nu tror man kradser af bare min kigger på glasset med pillerne. Hvis man bruger det fornuftigt er det ikke farligere end at spise hovedpinepiller. De gir' den ekstra energi som man savner når man er i kalorieunderskud.

Hvorfor køber du ikke Therma Power eller Zenaphrine istedet....det er meget billigere og kan bestilles fra DK.??

Kommentar
Fra : marialouise

Dato : 17-03-04 21:16

Fordi Stacker er de bedste *SS*

Godkendelse af svar
Fra : marialouise

Dato : 17-03-04 21:18

Lukker så her med dig - fo rdu var da den eneste fornuftige :)

Jeg køber stacker fordi de er de bedste, så nemt er det *SS* -hvis de andre var lige så effektive, ville du nok ikke kunne købe dem i DK ;)

Kommentar
Fra : o0Blondie0o

Dato : 19-04-04 12:53

Til Marielouise,

jeg vil gerne i kontakt med dig - støtter dig 100 % *SS* Er selv stor fan af Stackers! (o:

Har skrevet til din mail, men ved ikke, om den kommer til dig.....(o: Ellers skriv til mig; misseyeve@hotmail.com

Rikke....