/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Børn....
Fra : guess10
Vist : 372 gange
50 point
Dato : 15-03-04 20:16

Lille Johnny kommer spurtende ind i køkkenet til sin mor..
"Mor, kan små piger blive gravide...?"
"Nej da.." siger moderen, lettere småsmilene.
Lille Johnny springer ud igen, og lidt efter hører moderen ham råbe til de andre børn:
"Den er i vinkel- vi kan godt lege den leg igen..!!"

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-03-04 20:22

HA HA HA

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 15-03-04 20:29

Og hvad er spørgsmålet?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-03-04 20:31

Det må jo være om man kan lege den leg igen.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 15-03-04 20:37

hvad svarer man her?
Lille peter var med sine forældre på landet, da han så en ko og en tyr, der havde gang i det helt store, lille peter spurgte: "Hvad laver de"? mor skyndte sig at sige: "De bager" Lidt senere så han en vædder der var i gang med samme procedure, lille peter spurgte: "Hvad laver de"? "De bager" sagde mor! Da de kom hjem om aftenen faldt peter hurtigt i søvn, så mor og far syntes lige de kunne nå - nå ja en lille tur. Peter vågnede og spurgte : "Hvad laver i"? "Vi bager" sagde far. "Nåe ja" sagde lille peter. "Mor har jo også glassur i hele ansigtet".

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 15-03-04 20:44

Et svar mere:
En blondine var ude at køre, en betjent fandt hendes kørsel noget usikker, så han standsede hende, og bad hende blæse i ballongen, da han aflæste resultatet udbrød han: "Nå du har da vist fået et par stive i aften" "Gud" udbrød blondinen "Kan man virkelig se det i sådan en"?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-03-04 20:48

Nogen gange står jeg op midt om natten og kikker ind ad nøglehullet til soveværelset.
DET ER HAM DER FORBYDER MIG AT PILLE NÆSE !!!!!
(Dirch Passer)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-03-04 20:49

jeg tror at spørgsmålet her er: HAR I NOGET HUMOR !!!

//bentjuul

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-03-04 20:49

Nogen gange står jeg op midt om natten og kikker ind ad nøglehullet til soveværelset.
DET ER HAM DER FORBYDER MIG AT PILLE NÆSE !!!!!
(Dirch Passer)

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 15-03-04 21:02

En sidste:
Forleden havde jeg sat en øl og en sødmælk i køleskabsdøren. Døren må ikke være blevet helt lukket for jeg hørte tydeligt, de begyndte at tale sammen, Den søde sagde til bajeren: "Nu vi er alene, skal vi så ikke lege lidt"? "Nej "sagde øllen, "Hvorfor da ikke" sagde sødmælken, "Nej" sagde øllen. "Hvorfor ikke "?
Sagde mælken "Synes du ikke jeg er sød nok?" "Jo nu" sagde øllen "Men du kan tro jeg kender det, allerede om en uge, så er du sur, og så varer det heller ikke længe, inden du er tyk,, og så ved jeg nok hvem der får balladen

Kommentar
Fra : guess10

Dato : 15-03-04 21:30

Lille Johnny får skyld for mange ting, men dum er han ikke.....
En dag henne i skolen siger dansklærerinden..
"Idag skal vi øve os på flerstavelsesord, såsom tag-etage, brød-flov, nat-potte o.s.v.."
"Er der nogen der vil prøve?"
"Jeg vil gerne prøve!" Lille Johnny fægter med armen oppe i luften...
"Ja, Johhny?"
"Mas-tur-bere." staver Johnny..
"Orv, det var en ordentlig mundfuld...!" siger lærerinden.
"Nej!" Siger Johnny og kigger opgivende op i loftet, "Det hedder et Blow-job!!"

Accepteret svar
Fra : valde.

Modtaget 50 point
Dato : 15-03-04 22:16

Nå ja Guess 10, så kan det da ikke være den Johnny, jeg kender og som jeg nu vil fortælle dig om, han var sådan, du ved nok- æ - ja hvad en hestehandler ville kalde ikke helt fejelfri! Nå, men sådan nogen får jo tildelt en støttepædagog, det gjorde lille Johnny da også, sådan en rigtig en, du ved nok med lilla ble og det hele. Om sommeren syntes hun så, hun ville tage Johnny med til havet, det så ud til at blive en dejlig sommerdag, solen skinnede mere og mere, pædagogen satte sig i sandet, medens johnny legede som han ville, det blev varmere og varmere, tilsidst måtte hun sløjfe den lella ble, og vældede det dejligste store sorte hår Johnny løb hen og kiggede, han spurgte "Hva de" "Det er mit hår det er sådan noget som piger har" sagde pædagogen belærende, "Må mig dufte" sagde Johnny, "Ja da hvorfor ikke" "Det dufter dejligt" sagde Johnny nå Johnny gik hen og legede videre, det blev endnu varmere, pædagogen måtte smide overdelen, straks var Johnny der "Hva de"? "Det er mine bryster det er noget alle piger har" sagde pædagogen belærende, "Må mig dufte sagde Johnny, "Nå ja skidt " Johnny duftede "Um dem dufte dejligt " sagde Johnny, og gik hen og legede videre. Det blev varmere endnu. Pædagogen måtte smide underdelen og trusserne, nu blev Jhonny nysgerrig igen, og spurgte "Hva de" "Ja det det er min mis, det sådan en alle piger har" sagde pædagogen belærende, "Må mig dufte" sagde Johnny "Na - nej" sagde pædagogen, Johnny blev ved "Mig dufte" "Nå ja" tænkte pædagogen, "Man er vel pædagog" Johnny duftede og kiggede der efter op på pædagogen og sagde "Er ham død"

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-03-04 22:19

Godkendelse af svar
Fra : guess10

Dato : 25-04-04 17:37

Tak for svaret valde..

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 25-04-04 19:37

jo oki selv tak guess 10