/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Problemer med online-spil
Fra : Thissel
Vist : 413 gange
20 point
Dato : 17-05-01 18:58

Jeg kører Netexpress 256 og alt kører bare så godt. Lige på nær én ting!
Jeg har fornylig købt spillet Starpeace, som er et spil man udelukkende kan spille online og det nægter simpelhen at køre ordentligt. Jeg kan sagtens starte det, men når jeg er inde i spillet er der en masse menuer der ikke virker og det lader til at der er en port der ikke er åben. Jeg bruger "deling af internetforbindelse" i Windows Me og den computer jeg spiller fra er "serveren". Hvis jeg prøver at spille fra en anden computer i netværket virker spillet fint!
Det skal lige siges at jeg nogen gange kan være heldig at spillet virker, men så kan jeg også have siddet og genstartet spillet 50 gange.
Prøv om i kan løse den. Starpeace's hotline kan ikke!

mvh.

Mathias

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-05-01 19:18

"Thissel" <Thissel.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:%qTM6.17898$zv2.2003912@news010.worldonline.dk...
> Prøv om i kan løse den. Starpeace's hotline kan ikke!

Hvis det virker en gang i mellem tror jeg det er en fejl i enten Me's
internet-deling eller selve spillet.
Hotlinen må i det kunne fortælle dig hvilke krav til internetforbindelsen
der er

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-05-01 19:35

Thissel wrote:
>
> Jeg bruger "deling af internetforbindelse" i Windows Me og den computer jeg spiller fra er "serveren".

Prøv engang at slå delingen fra, og se om det hjælper. Jeg har en
kammerat, som har et problem der ligner lidt. Hvis han kører deling på
sin Win98 maskine, så kan man ikke connecte til services, som lytter på
porte over 1024.

Hvis det afhjælper problemet, så prøv evt. Sygate, Winproxy, Wingate
eller lignende istedet for Windows egen deling.

--
Morten

Accepteret svar
Fra : gibson

Modtaget 20 point
Dato : 18-07-01 12:51

Jeg synes altid jeg undgår alle de her problemer ved at spille via gamespy...