/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
get IUMS blev ikke fundet !!!!
Fra : hanshenrikbay
Vist : 173 gange
30 point
Dato : 13-03-04 18:33

Jeg skiftet en del hardware, bl. a bundkort og xp vil ikke starte. Derfor har jeg kørt repair. Men midt inde i forløbet kommer fejlmeddelelsen "procedure indgangspunktet getIUMS blev ikke fundet i dll. biblioteket MSdart.dll"
Hvad betyder det ? Hvad kan jeg gøre ?
Jeg har installeret winXP på en anden partition, men jeg vil meget gerne have min gamle installation til at køre.
Kan man kopiere system32 fra min nye installation til min gamle også køre repair ?

Mvh

Hans Henrik Bay

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-03-04 19:02

jeg har prøvet at lede på google. Her er måske noget du kan bruge?
http://dbforums.com/arch/29/2004/2/796299

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-03-04 19:08
Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 14-03-04 07:31

Du har ikke SP1 installeret?

Kommentar
Fra : hanshenrikbay

Dato : 14-03-04 07:49

Jo jeg har opdateret alt.

Kommentar
Fra : hanshenrikbay

Dato : 15-03-04 09:18

Tak for hjælpen.
Nu virker det. Problemet var at min gamle installation var opdateret med sp1 og det var min windows installations-cd ikke. Men man kan faktisk opgradere installation-filerne ved at flytte cd-en over på hardisken, downloade sp1 og derefter køre en kommando der opgraderer
installations filerne.
Fantastisk.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 17:18

Har du fået svar på spørgsmålet? Så accepter venligst et svar

Kommentar
Fra : lensgaard

Dato : 01-08-04 11:06
Kommentar
Fra : lensgaard