/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Hvid cowboyjakke.....
Fra : tinah
Vist : 1259 gange
50 point
Dato : 11-03-04 07:26

Er der nogen der ved hvor man kan købe en hvid cowboyjakke til en pige i konfirmationsalderen.
Gerne et sted på Sjælland og gerne i København eller ved Kalundborg

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-04 08:55

Det eneste sted der kommer frem når jeg skriver det i en søger er dette link så der må være noget her et sted
http://www.papkassen.dk/BuyAndSell/showlist.asp?categoryid=8&pagenumb=2
Mvh Sune

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 11-03-04 09:38

hejsa
har du prøvet seeds i kalundborg de kan måske skaffe en hvis ikke de har det i butikken

Elmegade 11 A
4400 Kalundborg

Tlf.: 59 56 02 05

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 11-03-04 10:30

Hej Tinah
Prøv denne side www.bliv.dk børnetøj de har en sød/billig hvid cowboyjakke
held og lykke
god fest
mvh eskild

Accepteret svar
Fra : grausen

Modtaget 50 point
Dato : 19-11-04 20:41

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag

Godkendelse af svar
Fra : tinah

Dato : 19-11-04 23:57

Tak for svaret grausen.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 20-11-04 15:14

Det var så lidt.
Tak fordi du lukkede spørgsmålet.