/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Counter-strike Condition Zero
Fra : chahin
Vist : 533 gange
1 point
Dato : 09-03-04 14:25

hej allesammen..

når CS den nye kommer.. kan man downloade den.

kan man også bruge den gamle CDKEY.. til den nye counter-strike Condition Zero

Kommentar
Fra : Aprilia_SR50_Ditech

Dato : 09-03-04 14:40

Selv hej...........
Du kan sikkert sagtens downloade den (hvis du betaler for det).

Og du kan med sikkerhed IKKE bruge din gamle CDKEY.

Accepteret svar
Fra : II_SPAWN_II

Modtaget 11 point
Dato : 09-03-04 14:45

det nye condition zero er jo et single player spil og er et helt nyt spil...

hm du kan sikkert godt downloade det (men det er ikke lovligt)......

Godkendelse af svar
Fra : chahin

Dato : 09-03-04 15:39

Tak for svaret II_SPAWN_II.

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 09-03-04 15:41

hvornår var det nu den kom ud i butikerne

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 09-03-04 15:52

det er allerede ude.,.. det har været ud i ca 1 - 2 måneder eller mere du kan købe det her:

http://www.billigespil.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=269 (pris 198)