/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hjælp! hvad hedder denne sang?
Fra : hojriiskim
Vist : 462 gange
50 point
Dato : 08-03-04 17:15

Hej
hørte en sang på et værtshus her i weekenden, men ved ikke hvad den hedder.
om kvædet starter med: "take a shower, shinny shoes, you got no time to lose...." og ender med noget med "go now you are forgiven.."
det er en lidt stille rock sang hvor der i mellem omkvædene er lidt stille og roligt guitar spil mens tempoet øges lidt når den når til omkvædet. der er en mand der synger. det er musik stil lidt som grand avenue og REM.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 08-03-04 21:34

øv.. kan godt fornemme at jeg kender den men kan ikke komme efter hvad det er for en...

junior

Accepteret svar
Fra : ho4444

Modtaget 50 point
Dato : 08-03-04 23:46

De 3 gutter hedder Dispatch og sangen The General.
Albumet hedder Bang Bang.

Flemming

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 09-03-04 14:47

Tak for svaret ho4444.