/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
kvinde (30-45) søges
Fra : tim21aarhus
Vist : 1789 gange
82 point
Dato : 07-03-04 14:46

jeg står med et problem, at jeg søger en kvinde mellem 30-45år til sex, selvfølgelig ikke bare en gang, tanken om en ældre kvinde i sengen tænder mig meget, hvordan får jeg kontakt med nogel kvinder i den alder som er til unge fyre.
mvh tim.
mail: tim_gundelund@yahoo.dk
tlf:21287505

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 07-03-04 14:48

Dig igen!

Kommentar
Fra : tim21aarhus

Dato : 07-03-04 14:49

ja og dig igen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 14:50

Prøv "kontaktannoncer"
Her tror jeg kun du spilder din tid.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-03-04 14:52
Kommentar
Fra : ofa

Dato : 07-03-04 14:52

Vi er nød til at have et billede af dig,inden vi kan gøre noget ved sagen

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 07-03-04 14:56

Nej, ikke mig igen.
Jeg er frieda - ikke frida/fridaflip

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-03-04 14:58

Nej der er tydelig forskel *ss*

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-03-04 15:00

Som Refi skriver, tror jeg du får mest ud af, at indsæte eller svare på en kontaktannonce. Nu ved jeg jo ikke om du forventer respons herfra Kandu - men er det tilfældet, havde du nok modtaget mails fra evt. interesserede....

Frida...

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 07-03-04 15:03

Akkeakkeakke, hvorfor kan jeg ikk' bruges? Jeg er kun 55. Det er da aldersdiskrimination..
Skægt, jeg betragter mig nu heller ikke som en "ældre" kvinde, og ville nok ikke tænde på en fyr, der så mig som sådan.

Søde lille tim, du skal nok starte med at moderere dit sprogbrug hvis du seriøst skal gøre dig håb om at få bid..

Hvad er det, du søger hos den ældre kvinde? Er det en modererstatning? Eller dybe seriøse samtaler på sengekanten? -eller hvad?

Har du nogensinde prøvet "det" med en jævnaldrende? -Eller er det bare for at få et sexliv? Med andre ord: er du jomfru? (Det er jo et svært spørgsmål, for du kan aldrig vide, hvilket svar der giver størst chance for at score... -så du kan lige så godt fortælle sandheden...)

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 07-03-04 15:38

Det er ikke mange poing du vil ofre - - - er det et oprigtigt ønske??
mvh. Valde

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 07-03-04 16:09

Hvad jeg mener med "dig igen", er, at du må vist se i øjnene, at du åbenbart her ingen svar får, der kan tilfredstille dig (Sorry, ku' altså ikke la' være).
Det er tredje gang, du prøver indenfor et par måneder, og jeg tror, du vil få de samme svar igen næste uge, eller næste måned.
PS. Jeg er 50 og føler mig (som Birgitte så absolut ikke "ældre".

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 07-03-04 16:23

Det tog noget tid at finde men her, Du vil kunne lide hende tror jeg..... http://www.brunettecharmetrolden.dk

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 07-03-04 16:42

Adr.. kommer der nu en mægtig regning til mig fordi jeg klikkede på det sex-link??

---forresten, jeg kender tilfældigvis en voksen enlig kvinde på 43 i århus... Men hun er høj og smuk, med tykt brunt hår ned til taljen og mørkebrune øjne.
Hvordan kan du tro, at en 40-årig livserfaren selvbevidst kvinde kunne være interesseret i en lille usikker dreng som dig? Jeg kan kun råde dig til at gå efter de jævnaldrende eller yngre i første omgang, og så leve drømmen om den ældre kvinde ud, når du selv bliver lidt ældre og har lidt mere at byde på.

Jallahoo, Jallahoo, -hører vi snart fra dig igen, Tim?

Accepteret svar
Fra : Timberlake

Modtaget 82 point
Dato : 07-03-04 16:55

Hvis du giver mig point, så skal jeg nok finder en til dig. Da J selv er på din aldre og har mange kontakter til ældre kvinde der ville.......
ps. din makker

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-03-04 17:04

*LOL* er Timberlake ved at skaffe sig en kanduven?
Hmm...det er altså brand træls - når spørgsmålsstilleren ikke melder sig på banen.
Tim...du må deltage i din egen tråd...fortæl om du kan bruge de råd du har fået - eller uddyb for at få yderligere hjælp.....

Frida...

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 07-03-04 18:28

Hey tim21aarhus! Jeg synes os to gutter skal holde sammen og støtter hinanden.
ps. din ven!

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 07-03-04 19:59

Det hjælper nok nu du har forhøjet "dusøren". God jagt. Valde.

Godkendelse af svar
Fra : tim21aarhus

Dato : 07-03-04 21:22

Tak for svaret Timberlake.

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 07-03-04 22:08

der er ikke meget fantasi i tim & timberlake