/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Dating udland!!
Fra : st.pol
Vist : 2035 gange
50 point
Dato : 07-03-04 02:29

Hvor kan man finde udenlandske kvinder som har lyst til at date med danske mænd. Jeg har søgt lidt på div søgemaskiner, men uden held. Det er kvinder fra østlandene jeg er interesseret i.

Håber i kan hjælpe mig. Jeg er træt af danske kvinder.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 07-03-04 02:51

Mener du dating, eller ægteskab?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-03-04 06:45

[citat]
Jeg er træt af danske kvinder
[/code]

Skulle det være fordi at danske kvinder er trætte af dig, og du så mener at du kan skjule det de er trætte af, ved at vælge en udenlandsk??

Du kan lige så godt gøre dig klart, at den heller ikke går i det lange løb. Kig ind ad min gode mand, og lad så andre bedømme, om du er en flink fyr.

Ram

Kommentar
Fra : golife

Dato : 07-03-04 09:00

Når du nu har det sådan, så prøv www.incredidate.com
Golife

Accepteret svar
Fra : golife

Modtaget 50 point
Dato : 07-03-04 09:02
Kommentar
Fra : st.pol

Dato : 07-03-04 11:40

Det var da et ubehagelig svar fra Ram2!! Jeg skrev at jeg er træt af danske kvinder!! Det er ikke ensbetydende med at der er noget galt med de danske kvinder! Tag lige og læs mit spørgsmål ram2, eller hold dig helt væk!

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 07-03-04 11:42

ram2 er bare det sure opstød her på kandu.. Væn dig hellere til ham..

Kommentar
Fra : st.pol

Dato : 07-03-04 12:17

Okay niels PT! :)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-03-04 12:43

Nu må I sgu styre jer drenge*GG* Hva' fanden har det med sure opstød at gøre, at der bliver gjort opmærksom på et dybt godnat ordvalg
"TRÆT AF DANSKE KVINDER" skriver st.pol.......puh haa siger jeg bare......det lugter sgu da langt væk af et "surt opstød" fremlagt at spørgsmålsstilleren

Jeg ville gerne have taget spørgsmålet seriøst, hvis den gode mand st.pol havde udeladt den åndsbolle bemærkning - men er du virkelig så træt af danske kvinder er der vel en årsag til det....så lad være med at komme med en dum kommentar som at der ikke er noget galt med de danske kvinder - det står sgu da klart for enhver, at er der ikke noget galt med kvinderne - så er det dig selv der er noget galt med.....

Jeg håber virkelig ikke, at du finder dig en kvinde - hverken herfra Danmark eller et Østland. Vi kvinder.... herfra Danmark og andre steder i verden, har nemlig ikke brug for en mand, der i den grad udstiller sin utilfredshed (LÆS uvidenhed).......FØJ SIGER JEG BARE!!!!

Frida...

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 07-03-04 13:06

Som Frida er lidt inde på, er der tale om en unødig generalisering... Danske kvinder er lige så forskellige som alle andre nationaliteter. Tag bare min kone -- jeg er vild med hende --, men hendes søster der kun er et par år yngre (min svigerinde) fungerer fint på venne- og familieplan, men som forhold....FORGET IT! Det ville holde to timer højest...

Så det kunne nok anbefales at formulere sine spørgsmål lidt pænere en anden gang.

Nok om det, og prøv evt. www.bride.ru -- det ved jeg er et rimelig seriøst firma med især russiske kvinder. Du kan gratis få daglige e-mails med nye kvinder + du kan få e-mail og andre kontaktoplysninger på flere af dem UDEN at blive medlem. Guldmedlemsskab koster ca. 50$ (300 kroner)...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : vaedderen

Dato : 07-03-04 13:08

Hmmmm.... St. Pol....... hvad er det, der er galt med de danske kvinder?? Du skriver bare, du "er træt af dem". En lidt mere uddybende forklaring kunne godt være på sin plads.

Hvad vil du med en udenlandsk kvinde, som ikke kan sproget, ikke kan kommunikere med andre end dig eller på gebrokkent engelsk?
Er det en nikkedukke, du er ude efter? En der holder sig hjemme, vasker dine sure sokker, lader sutskoene poppe op af brødristeren, så de er varme, når du kommer hjem?

Jeg kender ingen udenlandske kvinder, da jeg selv foretrækker "Made in Denmark", men kan næppe forestille mig, de er interesseret i at bruge 3 år af deres liv i vesten, hvorefter de har permanent opholdstilladelse. Det er vel ikke det, der går under begrebet Kærlighed??

Lige til sidst: Jeg kører engang imellem med IC3-tog til Fyn. En dag så jeg en dansk mand sidde og kommunikere med en afrikansk kvinde ved hjælp af fingersprog. De havde helt blanke og nye ringe på. Ja, jeg rystede på hovedet!!

Kommentar
Fra : vaedderen

Dato : 07-03-04 13:10

Sætternissen var på spil i 3. afsnit af ovenstående indlæg.....

........da jeg selv foretrækker "Made in Denmark", men kan næppe forestille mig andet end at de er interesseret i at bruge 3 år af deres liv i vesten, hvorefter de har permanent opholdstilladelse.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-03-04 13:22

*LOL* sutsko der popper op af brødristeren...den var go'

Frida...

Kommentar
Fra : vaedderen

Dato : 07-03-04 13:38

Har desværre ik sådan en brødrister mere, efter min søn brændte 2 stk. brød.... ikke sutsko.... af i den, skyndte sig at hive stikket ud, sætte den ned i vasken og lukke op for vandet *GG*
Så nu nøjes jeg med en ganske almindelig en af slagsen, hvor brød og sko skal vendes

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-03-04 14:24

>Frida.

Grin du bare, over den med sutskoene, men sådanne tingster kan bruges til alverdens ting. Jeg laver f.eks popcorn i brødristeren, fordi jeg på et tidspunkt havde en mindre røgskade ved at putte dem i microovnen. På brødristeren kan man nemmere styre det, ved at poppe een af gangen. Det tar lidt tid, men hva' fan... vil man ha, så vil man ha' - og så er det bare med at blive ved.

Ram

Kommentar
Fra : vaedderen

Dato : 07-03-04 14:36

Den er sgu go´ nok RAM, så kan du stå med åben mund og se om de springer direkte ned i halsen *GG*

Kommentar
Fra : st.pol

Dato : 07-03-04 15:16

Hahahaha, hvor er nogle mennesker dog bare åndsvage. Frida, har du ikke andet at give dig til?

Bland dig dog uden om! Det gælder os dig ram!!

Er der ikke nogle seriøse mennesker herinde?

Godkendelse af svar
Fra : st.pol

Dato : 07-03-04 15:17

Tak for svaret golife.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-03-04 15:23

Den eneste der åndssvag i denne tråd - er DIG....husk det

Frida...

Kommentar
Fra : st.pol

Dato : 07-03-04 16:20

Griner for vildt!!!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-03-04 16:53

>st.pol

Hvorfor skulle der dog være seriøse folk på denne tråd, der er jo ikke noget seriøst spørgsmål. Blot en lille frustreret mand som har problemer med sin tissemand, som han forsøger at løse ved at købe sig til en "vare" langtvækfra, så han ikke bliver gennemskuet.... med det samme

Ram

Kommentar
Fra : st.pol

Dato : 07-03-04 21:58

>ram2

det er jo dig selv du snakker om !!

Kommentar
Fra : st.pol

Dato : 07-03-04 22:00

Gi' mig lige dit tlf nr ram2

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-03-04 22:17

>st.pol

Hvad skal du dog med mit tlf. nr. - Har du noget du vil fortælle mig, som ikke skal "høres" af Kandubrugerne. Sån' er spillereglerne ikke på Kandu st.pol - Spyt ud hvis du har noget du mener jeg skal vide, eller spørg hvis der er noget du er i tvivl om... det er der jo nok.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-03-04 08:14

*LOL* hvor er I åndssvage - og jeg har osse lige opdaget, at st.pol lyver i sin profil.....Du er da ikke spor flink*GG*

Faktisk finder jeg det skide heldigt, at Ram ikke vil ud med sit tlf. nr. - jeg havde
sikkert ikke kunnet la' vær' med at ringe ham op
Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-03-04 09:54

>frida.

Du må godt få det, for du skælder ikke ud

Ram