/ Forside/ Interesser / Helbred / Handicap / Spørgsmål
10  valde. 300
Køb af kørestol
Fra : ospekos
Vist : 1519 gange
100 point
Dato : 26-04-02 13:08

Er der nogen der ved hvor man kan købe en brugt elkørestol/scooter til handicappet.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-04-02 12:29

ospekos wrote:
> handicappet.orldonline.dk' and Active = 1oppy discn

Hvad skal den bruges til - jeg forstår ikke helt...

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf
gæstebog, dagbog, dragracing, nordkap m.m. !

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 26-04-02 15:58

For 1 år siden havde en af mine gode venner en sådan til salg. Han satte annonce i Den Blå Avis, og fik på den måde solgt den for 40.000 kr.
Den havde været brugt 2 gange.
Ammitz

Accepteret svar
Fra : Ammitz

Modtaget 100 point
Dato : 26-04-02 15:58

For 1 år siden havde en af mine gode venner en sådan til salg. Han satte annonce i Den Blå Avis, og fik på den måde solgt den for 40.000 kr.
Den havde været brugt 2 gange.
Ammitz

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 26-04-02 15:58

For 1 år siden havde en af mine gode venner en sådan til salg. Han satte annonce i Den Blå Avis, og fik på den måde solgt den for 40.000 kr.
Den havde været brugt 2 gange.
Ammitz

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-04-02 23:04

Prøv at kontakte Dansk Handicap forbund, de har et medlemsblad, hvor der og´fte er annoncer omkring køb og salg af brugte hjælpemidler.
Deres web.adresse er:http://www.dhf-net.dk/.
Venligst
Mango

Kommentar
Fra : www.g_s_m.dk

Dato : 06-10-02 02:30

du kan prøve at ringe til sahva nr er her Tlf. 39182611 og det er i københavn der mener jeg man kan købe bruget elkørestol eller elscooter. ellers som de ander siger kan du kontakte Dansk Handicap forbund for der ved de jo også en masse om det eller snak med kummunen de burte også kunne gi dig nogle stæder.

Kommentar
Fra : knkandu

Dato : 10-08-03 15:17

Prøv hos de forskellige forhandlere rundt om i landet. De sælger andet end nye maskiner, - eks: www.minicrosser.dk under produkter og brugtbørs.

Nielsen

Kommentar
Fra : Beeber

Dato : 06-12-07 23:47

Hvis du skal finde dig en egnet elscooter vil jeg foreslå dig at kikke lidt på href='http://www.elscooteren.dk>www.elscooteren.dk hvor du kan finde næsten alle elscootere der sælges i danmark

Kommentar
Fra : Beeber

Dato : 06-12-07 23:48

Jeg mente selvfølgelig www.elscooteren.dk