/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Hvad med DGR??
Fra : Iboga
Vist : 980 gange
20 point
Dato : 05-03-04 12:03

Nu har jeg læst mange post ang økonomi, og jeg har set at reko og omegalån, kan hjælpe og dansk gælds rådgivning skal man holde sig fra..

Men hvad med DGR.dk?
Har læst deres annoce i metroen flere gange..
Nogen der har hørt noget om dem eller har prøvet dem??

- Iboga

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-03-04 12:53

Kender ikke firmaet.
En webadresse ville gavne, så en vurdering kan
foretages.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-03-04 13:03

Forstår ikke helt spørgsmålet.
Er det penge du skal låne?
DGR er et grafisk selskab?
Omegalån låner penge ud.
Reko er en slags bank der bugger på dårlige betalere.
Så du kommer til at give lidt flere oplysninger om hvad det drejer sig om.

Accepteret svar
Fra : godtraad

Modtaget 20 point
Dato : 06-03-04 04:52

Hallo mand - DGR er en forkortelse af Dansk Gælds-Rådgivning - mig bekendt arbejder de også med navnet MULTI-FINANS. Jeg vil råde dig til at gå langt uden om dem - kender selv en familie, som er ved at "vælte" totalt - de var blevet rigtig dårligt behandlet af DGR. For øvrigt mistede de deres hus, mens de fik "hjælp" - tror den ny ejer er et selskab ejet af DGR - som overtog huset for en slik - jeg synes det er usmageligt. Mine bekendte har forøvrigt aldrig kunnet få deres personlige papirer tilbage.

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 10-03-04 14:53

-> Teil:

Webadressen er: d-g-r.dk, havde dog skrevet den uden "-", men det er bare noget andet.

-> Refi:

Der er ikke så meget at forstå, ville bare høre om der var nogen der kender d-g-r, som jeg siden hen har fundet ud af er dansk gælds-rådgiving, i en af de andre poster.
Men kort og godt, står jeg og skal bruge et lån.

-> godtraad:

Hallo mand selv, det vidste jeg ikke, derfor spurgte jeg, om der var nogen der vidste noget om dgr.

Men inden der er en sød sjæl, der vil foreslå at, jeg skal prøve at snakke med banken, socialrådgiveren, famillie og venner, eller prøve at lave betalings aftaler med de forskellige firmaer, lad vær´.
Har været hele turen igennem, står i RKI, og har brug for et lån.

Har nu hentet et budget program ned, vil prøve at få det op at køre. Men nu må vi se.

- Iboga

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-04 15:22

Har du fast indtægt?
Har du fast bopæl?
Er du gift?
Det ER svært at rådgive uden lidt mere konkrete oplysninger.
Et lån er jo mange ting - og intet er umuligt.

Godkendelse af svar
Fra : Iboga

Dato : 10-03-04 18:17

Tak for svaret godtraad.