/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Render
Fra : jedk
Vist : 576 gange
100 point
Dato : 05-03-04 01:45

Når jeg anvender photo raytrace og photoreal, bliver modellen grøn
uanset om der er anvendt materialer eller lavet lyssætning.
Alle materialer i material dialog box'en er også grønne, eller har et grønt
skær.
Hvorfor, og hvordan ændre jeg det.

Tak på forhånd

M.v.h

jedk

Kommentar
Fra : CADmageren

Dato : 05-03-04 08:19

Du får dig en farvemonitor

Accepteret svar
Fra : carlssons

Modtaget 100 point
Dato : 06-03-04 13:26

Når du arbejder med materialer (Materials) i AutoCAD, kan du komme ud for at din maskine i både Previews og Photo Real Rendering, kun vil vise grønne farver på overfladerne. Jeg kender ikke den nærmere teknik, men her er programmet, der en gang for alle løser dette problem. Du skal blot downloade det, og derefter starte det. Din AutoCAD bliver derefter korrigeret for dette "grønne" problem. Du kan downloade det her: www.carlssons.dk/downloads/rupdate.exe

Med venlig hilsen

John V. Carlsson

Godkendelse af svar
Fra : jedk

Dato : 07-03-04 23:18

Mange tak for hjælpen, det fungerer nu.