/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Tankevækkende.....
Fra : guess10
Vist : 421 gange
50 point
Dato : 03-03-04 21:40

Klassen sidder midt i en regnetime da lærerinden spørger:
"Hvis der sidder fem krager på et hegn, og man skyder den ene med en riffel,
hvor mange er der så tilbage..?"
Lille Johnny rækker ivrigt fingeren i vejret......
"Ja, lille Johnny?"
"Der er ingen, for de flyver så snart de hører skuddet.."
"Nej det er ikke rigtigt" siger lærerinden smilende, "der er selvfølgelig fire tilbage, men jeg kan godt lide din tankegang.."

"Okay" siger lille Johnny.."Så har jeg en opgave til dig..!"
"Der sidder 3 damer på en bænk, med hver sin isvaffel-
Den første slikker lige så forsigtigt på siderne af isen-
Den anden stikker hele isen ind i munden og suger på vaflen-
Den sidste bider isklumpen af i et hug..."
Lille Johnny ser skælmsk ud...."Hvem af de 3 er gift..??"
Lærerinden lettere blussende... "Øøeh, jeg tror det er nr 2....?"

"NEJ!!" Griner lille Johnny. "Det er selvfølgelig hende der har ring på....
men jeg kan godt lide din tankegang...."

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-03-04 21:45

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 03-03-04 21:50

Sjovt ........ jeg kan godt lide din tankegange

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-04 22:34

Og klokken er ikke engang 24:00

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 50 point
Dato : 04-03-04 08:46

Ja, ja... nu hvor der er lidt jagt i emnet...

En mand kommer ind i en våbenhandel for at købe et kikkertsigte.

Våbenhandleren viser ham et, men manden er ikke helt tilfreds.

Så tager våbenhandleren et kikkertsigte ned fra væggen og siger:
"Dette er mit fineste og dyreste kikkertsigte. Prøv en gang at kigge ud af vinduet med det. Det hus du kan se langt derovre er mit, og du kan se lige ind i stuen med det her kikkertsigte."

Manden prøver kikkertsigtet, og ganske rigtigt kan han se lige ind I våbenhandlerens stue.

"Du-eh", siger han til våbenhandleren, "der løber en nøgen kvinde og en nøgen mand rundt i din stue."

Våbenhandleren flår kikkertsigtet fra manden og bliver så helt bleg, snurrer rundt og tager et gevær ned fra væggen sætter kikkertsigtet på og lader det med 2 patroner.

Så vender han sig mod manden og rækker ham geværet. "Det er min kone der bedrager mig med min bedste ven. Dette er mit fineste gevær og mit fineste kikkertsigte. Geværet og kikkertsigtet er dit, hvis du kan sætter den ene patron I hovedet på min kone, og den anden patron lige i nosserne på min ven".

Manden accepterer, tager meget omhyggeligt sigte og siger så:
"Du, jeg tror godt jeg kan nøjes med een patron".

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 10-03-04 10:34

-> guess10: ... ... det var seriøst en griner! den må jeg fyre a' det et par stykker på MSN hehe...

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 11-03-04 19:00

Her kommer en lille historie med morale: En tyr og en kat var strande på hver sin ø. På den ø katten var strandet på, var der masser af saftigt græs, og på den ø tyren var strandet på, var der masser af fede lækre mus. De blev så enige om at bytte ø. Tyren tog tilløb, sprang og landede midt på øen med det saftige græs, tyren var glad. Nu skulle katten så tage sin nye ø i besiddelse, den tog tilløb ligesom tyren havde gjort, og sprang, den landede lige midt mellem de to øer, og blev naturligvis pjaskvåd. - Hvad kan vi så lære af det? Jo moralen må være at når der er en glad tyr, så er der også en våd mis!
mvh. Valde

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 14-03-04 20:29

Der er også den om lille peter, der var med sine forældre på landet, da han så en tyr og en ko, gøre det som, tyre og køer nu engang gør, lille peter spurgte hvad, de to laver. Hans mor svarede. "De bager", lidt senere kom de forbi et får og en vædder, der var i gang med det får og væddere nu en gang gør, så spurgte lille peter igen "Hvad hvad laver de." "De bager sagde mor", lidt ud på aftenen, vågnede lille peter ved at far og mor gjorde det, fædre og mødre nu en gang gør. "Hvad laver i" spurgte lille peter. "Vi bager "sagde far. "Nåe -ja det kan jeg se, mor har jo glasur i hele ansigtet".

Godkendelse af svar
Fra : guess10

Dato : 15-03-04 21:38

Gad vide om han ventede til det helt rigtige tidspunkt??.