/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Kjole til sofa
Fra : begga
Vist : 1117 gange
100 point
Dato : 03-03-04 12:27

Hej
Jeg har en sofa,som jeg ( eller en skrædder) ønsker at sy en "kjole" til. Er der nogen, der har en opskrift hertil eller kender en sybog, der kan bruges hertil.
Med venlig hilsen Begga

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-03-04 12:41

Er det dejavu eller har jeg svaret en gang før på det samme ?? Man tager kjolen af damen og laver en ny efter den gamle Mvh sune

Kommentar
Fra : calista

Dato : 03-03-04 13:08

Hvad så hvis "damen" ikke har en kjole på?? ;)
Jeg har fex en lædersofa, hvor der ikke er noget betræk på. Men den trænger også til en "kjole"

Accepteret svar
Fra : scandinavia

Modtaget 100 point
Dato : 03-03-04 14:09

jeg ved ikke om det sidste jeg skrev kom igennem så jeg prøver lige igen:

var det ikke en ide først atlave en kjole af noget gammelt stof, og når du så er tilfreds med resultatet, så tage mål af det, til den endelige kjole?

Kommentar
Fra : begga

Dato : 06-03-04 11:47

Hej Sunowich
Tak fordi du gad ulejlige dig 2 gange. Jeg prøver lige under håndarbejde, da det er mere relevant
Mvh. Begga

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-03-04 00:21

Hvad så med at lukke spørgsmålet
Mvh sune

Kommentar
Fra : kenzos

Dato : 18-03-04 14:09

hejsa, jeg kan se at scandinavia, har givet en god ide og jeg kan kun bekræfte at det ER en god ide, for jeg er selv igang med at gøre det ved et par stole.Du kan feks. bruge noget lagenlærred. mvh kenzos

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-03-04 19:22

HALOOOOOO

Godkendelse af svar
Fra : begga

Dato : 31-03-04 12:36

Tak for svaret scandia