/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
ophæng af reklame?
Fra : webcam
Vist : 792 gange
100 point
Dato : 02-03-04 18:16

Jeg vil gerne reklamere for mit nye firma som massør og kosmetolog.
Og derfor hænger jeg reklamer sedler op i forskellige supermakeder. (i ved nok, dem man kan rive et tlf nr. af på)

Men så var der en der fotalte mig at der var nogle regler for hvad man må skrive på en sådan seddel?????

Er der nogen der noget om det?

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 02-03-04 18:25

webcam

det er supermarkedet der ene afgør hvad slags reklamer de vil have hængende på deres opslagstavler.

så spørg der så har du svaret.

mvh
Per

Kommentar
Fra : webcam

Dato : 03-03-04 03:21

Ja men jeg har hørt fra en gut at det ikke er lovligt at skrive sit firma navn på en sådan slags seddel?

Accepteret svar
Fra : bibsamie

Modtaget 100 point
Dato : 03-03-04 10:35

webcam

selvfølgeligt er det lovligt, hvis det stred imod loven eller supermarkedt ville de fjerne næsten samtlige seddler.

per

Godkendelse af svar
Fra : webcam

Dato : 03-03-04 10:57

Tak for svaret bibsamie.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 03-03-04 11:02

Selv tak webcam

med venlig hilsen
Per