/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
sorte striber på camp.vogn
Fra : 1133
Vist : 600 gange
100 point
Dato : 01-03-04 20:28

hej alka
dejligt med noget erfaring
du får hermed 100 point fra mig
besvar venligtst dette
mvh
ole

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 01-03-04 21:46

Der er nok en der har været på messe, der findes billiger produkter der klar samme problem

mvh
Prosat

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 06-03-04 12:25

hej

prosat
hvilke

Kommentar
Fra : ivan153

Dato : 09-03-04 23:03

Man kan købe mange dyre ting til det.Jeg bruger almindelig Grundrens i varmt vand og en børste.Men bagefter skal den vaskes grundig med en god del sjampo med voks i da grundrensen tager al fidtstoffet.Den metode har jeg brugt i 5 år på en helt ny vogn uden den har taget skade.Hilsen campisten

Accepteret svar
Fra : prosat

Modtaget 100 point
Dato : 10-03-04 01:34

Hej.
undskyld at jeg ikke har svaret før men har været uderejst.

Jeg har i en del år brugt: flydende opvakemiddel til opvaske maskine, man skal doserer med mild hånd i en spand ca. 15 liter lunken/håndvarm vand, det der betyder noget er selvfølgelig hvor beskidt er vognen(sorte striber incl).

Brug en blød første vask vogne, lad det stå i ca. 10 min vask over igen men med en blød svamp, skyld vognen grundig, vask så vognen i en god sæbe der indeholder voks, jeg gør gerne det at jeg 2 gange i sæsonen vokser camingvognen efter omtalte vask, og så er der lige en extra side gevinst døde myg og fluer osv. er væk første gang du skylder vognen.

Det ivan 153 virker også, dog jeg vil påstå at min metode er billgere da flydende opvaske middel er billiger end grundrens, fælles er at det affedter derfor en god sæbe med voks til at slutte af med.

Håber det var svar 1133, der kan ikke ske noget ved at prøve vel!

mvh

prosat

Godkendelse af svar
Fra : 1133

Dato : 10-03-04 16:03

Tak for svaret prosat.
det lyder billigt
skal prøves
mvh ole