/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Honda Melody hvad syntes i ?
Fra : ss_mede
Vist : 337 gange
100 point
Dato : 01-03-04 16:10

Hej alle :)

Jeg står og skal til og lede efter en melody!!

Da den er sådan forholdsvis gammel hvad syntes i så moteren max må have kørt ?!

Regner med at give omkring 2-3,5kg. ca...

Hvis i selv ligger inde med en der er inden for human kørselafstand fra Gram (Sønderjylland)

Mvh. Søren Skov

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 01-03-04 16:22

Jeg tror det bliver svært at finde en, der ærligt kan sige hvor langt hans melody har kørt. Kig hellere på standen, der er mange kilometer i sådan en lille en. God jagt

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 01-03-04 20:31

Den må max have kørt 15.000km, for ellers skal du til at tænke på lejers/cylinders tilstand, det er ikke fordi den ikke kan køre 25000km, men så er der måske flere ting der skal udskiftes, og udvalget af reservedele er lidt begrænset.
Men Honda har jo ord for at lave gode maskiner.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : ss_mede

Dato : 01-03-04 21:26

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-03-04 22:00

Selv tak
Hvis du ligger mærke til det, så er udvalget meget begrænset ved www.THansen.dk som er Danmarks største reservedelsforhandler, så måske skal du overveje en lidt nyere scooter, selvom den koster lidt mere?
Men hvis den er pæn osv. behøves der jo normalt heller ikke udskiftes noget.
VH Palle Hansen
NB: Du kan få et gratis katalog ved dem, det er guld værd.