/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
forhudsforsnævring eller ikke?
Fra : attack
Vist : 1469 gange
20 point
Dato : 29-02-04 23:33

Hej
Jeg har en kæreste som har noget der ligner forhudsforsnævring; han kan ikke trække forhuden tilbage uden at det gør ondt. Han har været til læge med det (kvindelig læge) som ikke mente at der var noget galt, og som ikke mente at han havde forhudsforsnævring. Hun gav ham noget lokalbedøvende creme og sagde han skulle hive forhuden tilbage et par gange om dagen. Det blev ikke til så meget, fordi det gør ondt når han gør det, så mere er der ikke sket siden da.
I starten da vi var sammen var han meget nervøs når jeg ville give ham oralsex, han var bange for at det skulle gøre ondt (der er ikke problemer med det mere, han har lært mig hvordan jeg skal passe på så det ikke gør ondt).
Men nu læste jeg et andet indlæg her på siden, hvor en fyr havde forhudsforsnævring, her blev der anbefalet operation. Der stod at han ville få større nydelse ud af sex hvis han blev opereret? Jeg har tænkt på før at han måske ikke får så meget ud af det som han ellers ville kunne få, når han nu ikke kan få forhuden tilbage? Hvad mener I?
Vi har iøvrigt ikke nogen problemer mht. sex, udovre at det sker at han bliver øm hvis forhuden kommer for langt tilbage f.eks. under samleje. Men jeg kan ikke lade være med at tænke på om han måske går glip af noget? Hvad mener I?

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 29-02-04 23:54

hej attack vil foreslå han går til en anden læge.for det må bestemt ikke være sjovt det der.
mvh.johnni.

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 20 point
Dato : 01-03-04 06:59

Lægen mener nok at forhuden, vil strække sig, med tiden, og at han derfor skal trække forhuden tilbage.
men det kan da ikke skade at spørge en anden læge, ring til din egen læge og forelæg problemet.
Fortæl at det er et fælles problem(det er det jo) !

Jeg forestiller mig at en her og nu løsning kunne være et kondom, men i stedet for at trække forhuden tilbage,
når at det tages på, så træk den frem. det vil forhindre at forhuden glider tilbage, under samleje --
Men det glider også nemmere af. Så pas lige på der, ikk !

Prøv:
http://www.google.dk/search?q=forhudsforsn%C3%A6vring&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=cr%3DcountryDK

Eller hvis linket ikke virker. http://google.dk med søgeordet "forhudsforsnævring"

Der vil være en masse hjælp at hente, om enmet.
Held og lykke !
Mvh Natmaden.

Godkendelse af svar
Fra : attack

Dato : 05-03-04 01:34

Tak for svaret natmaden.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-03-04 05:22

Selv tak
og god week-end
Mvh. Jørgen