/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bærbar startlader
Fra : Bragesvej
Vist : 1142 gange
20 point
Dato : 28-02-04 22:28

Nej jeg er ikke sælger af den
Den skulle kunne starte en bil op med et fladt batteri?
Men smart er den eller?, nogen der kender den?

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=11058161

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-02-04 22:31

Jeg kender ikke den der, men en god ven der har et mellemstort autoværksted siger, at han slet ikke kan undvære sådan en nu hvor de har fået den. Altså smart til hurtigt at få liv i en bil med halvdødt batteri, men hvad man skulle bruge den til derhjemme kan jeg ikke se. Jeg har en hjemmelader og det er nok for mig.
Bjarne

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 28-02-04 22:36

Den er fantastisk også kvinder kan starte en genstridig bil med den. Den er nem at have med at gøre, og fylder ikke meget. Normalprisen ligger omkring 500 så du skal ikke byde over det i alt fald.

Hilsen Stormfeldt

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 30 point
Dato : 28-02-04 22:37

I forhold til hjemmeladeren har den den fordel at den ikke er afhængig af strøm.
Den er i sig selv et batteri og kan bruges som sådan, men det kræver jo den er fuldt opladet hele tiden
Til gængæld mener jeg at hvis man har den med i bilen kan den lades via cigarstik.
Typen var meget på amerikanske reklamer for et par år siden.
Den burde være go´ nok hvis prisen er i orden.

Goddag igen "bragesvej"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-02-04 22:38

PS
Er det asconaen der ikke kan starte

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-02-04 22:40

Det er desværre en Astra Refi

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-02-04 22:40

Jae sådan en kan man jo slet ikke undværer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-02-04 22:43

Nå ja det var et osse

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-02-04 22:53

Måske var det bedre at sørge for at bilens akkumulator er i orden så har man ikke brug for det der apparat for når den dag kommer, at akkumulatoren er død så er apparatet det nok også fordi man har glemt at lade den op. En god akkumulator koster jo ikke mere end apparatet og den holder da længe.
At købe et apparat til den pris fordi man har en halvdårlig akkumulator lyder da ikke som det aller smarteste
Bjarne

Kommentar
Fra : rengo

Dato : 29-02-04 12:17

Det er en god investering, med sådan en bærbar starter, jeg selv har haft megen glæde af at have sådan en, har ydet starthjælp til mange med den,havde selv et batteri som var helt fladt fordi min bil havde stået et halvt år uden at være brugt, med den bærbare kunne jeg starte bilen uden problemer,det var dejligt da bilen holdt i en lade på landet og havde tabt al strøm, jeg havde glemt at tage strømmen fra batteriet, så uret havde suget det hele ud af det, på med den bærbare og vupti så startede bilen.
rengo

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 29-02-04 19:57

Bilen fejler skam intet (Det manglet bare, ny oliepumpe, generator, tandrem,toppakning, vandpumpe, bundkar m,m) så bilen køre og starter fint ....men da jeg er begyndt at køre meget ja og har brugt en formue på bilen, som jeg i sidste ende er glad for,
ja så tænker man da lidt på hvad det næste bliver (Læs bremser,dæk og hvad jeg eller har fået fyret af herinde) men nu køre den og bare derudaf......(Med over 50% af motoren skiftet manglet det sku bare)

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 12-03-04 08:05

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-03-04 12:44

selv tak